Battlefield V

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
427
Tänä aamuna näin tuo trailerin ja kyllähän tuo aika kuraa oli.. Braveheart kasvomaalaukset naisella jolla on jokin koukkukäsi :confused2: BF1:stä tuli pelattua ihan mukavasti ja siinä oli ihan ok adhd-aivoton meininki ja vaikkakin oli protoaseita niin silti oli aikalailla autenttisempi tunnelma kuin tässä. No ehkä gameplay-videot kertoo enempi sitten :nb:
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Jotenkin vaan käsittämätöntä, että ensimmäinen reveal-traileri, joka on se tärkein luomaan pelaajille mielikuva pelistä, ryssitään näin. Hirveää adhd sekoilua koukkukäsineen ja vielä jotenkin todella raskaasti ja ärsyttävästi esitettynä. Saatana sentään odotin paljon parempaa! (no juu ei tuomita ennen kuin kunno pelikuvaa näkee, mutta silti...).
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Afrikka mainittu. Tulee mieleen, että aiemmat aavikkokentät vetästy copypastella tähän.
 

ile

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 265
No voi saakeli toivottavasti ei ole samanlaista kuin codin hernepyssyillä ampuminen...
Ymmärsin, että rekyylistä tulee CS:n kaltainen eli jokasella aseella on oma recoil pattern, jonka opettelemalla osuu sitten mukavasti.


Tänä aamuna näin tuo trailerin ja kyllähän tuo aika kuraa oli.. Braveheart kasvomaalaukset naisella jolla on jokin koukkukäsi :confused2: BF1:stä tuli pelattua ihan mukavasti ja siinä oli ihan ok adhd-aivoton meininki ja vaikkakin oli protoaseita niin silti oli aikalailla autenttisempi tunnelma kuin tässä. No ehkä gameplay-videot kertoo enempi sitten :nb:
Traileri oli omastakin mielestä hirveetä paskaa, mutta mun puolesta saa single playeriin tehdä mitä lystäävät kunhan nuo merirosvot ja muut pysyy poissa multiplayeristä. Voi olla turha toivo, mutta vielä se elää.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Jos WW1 saatiin näyttämään nykyajan konfliktilta SJW-feministielementteineen, niin logiikan mukaan DICE näkee WW2:n jo aivan käsittämättömänä scifi-feministidystopiasekamelskana. Ja näinhän siinä kävi.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
101
Joo traileri oli kyllä, eh :facepalm: Mutta ei auta ku jäädä odottelemaan lisää tietoja pelistä ja toivoa parasta.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Ymmärsin, että rekyylistä tulee CS:n kaltainen eli jokasella aseella on oma recoil pattern, jonka opettelemalla osuu sitten mukavasti.
Silti vähän häiritsee tuo että ei ole "visuaalista rekyyliä". Miten se edes toimii? Luotien hajontana? Kynärissä sentään ase potkii vaikkakin ennalta määritellysti. Toivoisin kyllä realistisempaa rekyyliä kuten Rising storm 2 mutta taitaa olla turha toivo.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
PS4:n logoja ei muuten näkyny studiossa olevilla näytöillä missä oli xbox, ea, origin, dice jne logot? Liekö timed exclusive pc ja xbox?
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
735
14 - vuotta "bäfää" pelattuna (kaikki sarjan pelit bf2 - lähtien) ja ensimmäistä kertaa trailerista tuli fiilis "vittu mitä paskaa".
Bravoo!


 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Hui saatana mitä kuraa. Jeeppejä sataa taivaalta, akalla joku helvetin koukkukäsi. Lisäksi mitenköhän paljon naisia oikeesti oli rintamalla taistelemassa WW2?

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
PS4:n logoja ei muuten näkyny studiossa olevilla näytöillä missä oli xbox, ea, origin, dice jne logot? Liekö timed exclusive pc ja xbox?
Microsoftilla on markkinointioikeudet, kuten oli myös edellisessä battlefieldissä. Eli mainoksissa näkyy xbox logo, that's it.

Traileri ei kyllä herättänyt yhtään mielenkiintoa, betaa tulee kuitenkin varmasti testattua, osa uudistuksista vaikutti ihan mielenkiintoisilta mitä jackfragsin videosta kuunteli.

Spoilerissa infopläjäys (kopioitu redditistä)

•No Season Pass

•Launch locations are France, Africa and Rottedam and North Africa desert

•Coop Mode called Combined Arms

•Single player War Stories return

•Fortifications are things like sand ags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.

•Predetermined areas to build such as at flags, can rebuild destroyed buildings

•Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore

•Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing)

•No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you

•Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions)

•Revive system has a full on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete

•Ragdolls are server side, can now drag a downed player's body elsewhere

•Any class can do a squad revive, takes longer than a medic revive, does not give full health points

•Can call for help when down such as in the trailer

•Ragdolls (player bodies) effect the environment, push down grass etc.

•Gunplay completely changed

•No more visual recoil

•Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered

•Bipods easier to use and setup

•Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls

•Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system

•Diving has a delay to prevent dolphin diving

•Crouch sprinting is in the game

•Can burst out of widows and commando roll, no destroying windows first

•Can catch, throwback or shoot grenades

•Less grenades because less ammo

•Can tow items in the game with vehicles such as previously stationary anti-air guns, teammate can use an anti-air gun while you tow it with a vehicle

•For example, can drive a tiger tank towing a field cannon behind it or a truck towing ammo crate to resupply teammates on the front line

•Destruction explodes inwards or outwards based on where the destruction happens. Throw a grenade inside of the building? The explosion sends things outside of it. Outside of it? Breaks inwards.

•Tank driving into a building slowly destroys a building, walls slowly crack/fall, not instant

•Heavily focused on squad play, instant placed in squad when joining a game

•New squad spawning system, squad deploy system that shows what squad mates are doing in third person in real time before the tactical map screen, so spawning on squad is kicker than spawning on tactical map screen

•Since squad spawning/deploying is faster than tactical map, squad wipes are serious

•Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", only squad leader can spend them in

•Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger

•Elite classes are gone

•Behemoths are gone

•Large, non-fatal explosions can knock a player over

•Four classes are back: assault, medic, scout, support

•Create a solider, add them to a company of soldiers, then can customize things like gender, face look, face paint, outfit, accessories, etc. and assign them a class archtype

•Class archetypes highly customizable

•Can be an assault that specializes in anti-tank or anti-infantry only, or a mix of both, etc.

•Highly specialized archetypes called exotics such as a recon paratrooper, stealthy short-range behind enemy lines person who uses a suppressed SMG and silent gadgets like pistols and garrotes comes with silent footsteps and throwing knives

•Can change and add specialization trees such as agility, flak armor, suppressive resistance

•The more you play a class more you get more specializations/archtypes within said class

Shortly after the reveal, EA confirmed to Kotaku that the game will not have any form of randomized loot boxes. Previously, a report had suggested that it would have cosmetic-only loot boxes, but at the time, sources told Kotaku that report was premature and that decisions had not yet been made. “I can confirm that there are no loot boxes,” an EA rep said in an e-mail.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
419
Jospa nuo erinäköiset hahmot vain kuvaavat kuinka pystyt jatkossa kustomoimaan omaa hahmoasi ulkoisesti? Nykyäänhän kustomointi on jäänyt dog tagien ja aseiden tasolle.

Edit. No niinhän tuossa oli sanottu: Create a solider, add them to a company of soldiers, then can customize things like gender, face look, face paint, outfit, accessories, etc. and assign them a class archtype
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
427
Jospa nuo erinäköiset hahmot vain kuvaavat kuinka pystyt jatkossa kustomoimaan omaa hahmoasi ulkoisesti? Nykyäänhän kustomointi on jäänyt dog tagien ja aseiden tasolle.
Mutta että kasvomaalaukset ja koukkukäsi? Vaikkei realismiin pyritä vähäisestikään niin tuollainen koukkukäsi kyllä paskoo sen vähänkin immersion. Toki realismia havitteleville on nuo Red Orchestrat /Post scriptum /RO:Vietnam yms.
 

ile

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 265
Jospa nuo erinäköiset hahmot vain kuvaavat kuinka pystyt jatkossa kustomoimaan omaa hahmoasi ulkoisesti? Nykyäänhän kustomointi on jäänyt dog tagien ja aseiden tasolle.

Edit. No niinhän tuossa oli sanottu: Create a solider, add them to a company of soldiers, then can customize things like gender, face look, face paint, outfit, accessories, etc. and assign them a class archtype
Saakohan jalkaproteesinkin halutessaan :hungry:

Omalta osalta tuo kustomointi on OK niin kauan kun on mahdollista tunnistaa omat ja viholliset univormuista. Muutoin menee yli.
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
427
Koska EA niin onkohan nuo kosmeettiset jutut jonkin $$$$-muurin takana? Se vähentäisi kyllä mukavasti noitten puujalka +koukkukäsien määrää :rofl:
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Jospa nuo erinäköiset hahmot vain kuvaavat kuinka pystyt jatkossa kustomoimaan omaa hahmoasi ulkoisesti? Nykyäänhän kustomointi on jäänyt dog tagien ja aseiden tasolle.
Jos ea:n ajatuksena on lypsää lisää rahaa pelaajilta kosmeettisen sälän muodossa, on vain ymmärrettävää että alleviivaavat kosmeettista monipuolisuutta, koska extraa maksava asiakas on heille arvokkaampi. Kosiskelevat tällä ehkä fortnite sukupolvea luottaen että vanhat bf jermut luottavat tuotteeseen joka tapauksessa.

Minulle pelattavuus on ylivoimaisesti tärkein asia ja siltä osin bf sarja ei ole itselleni juuri pettymyksiä tuottanut. Tf2 oli oikein hyvä peli vaikka näyttikin pikkulapsille tehdyltä enkä osaa oikein tämänkään kohdalla murehtia vaikka visuaalinen ilme on täyttä arcadea.

Toki heille jotka odottivat vakavaa ww2 simulaattoria on pettymys varmasti valtava.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Näyttää vähän pahasti siltä, että DICEn suuruuden päivät ovat nyt ohi, Bioware-syöpä on tehnyt tepposet.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
95
Toki heille jotka odottivat vakavaa ww2 simulaattoria on pettymys varmasti valtava.
Ei kai nyt kukaan täysi järkinen odottanut että iso pelitalo tekisi muuta kuin lapsiin vetoavaa arcademättöä?

Toki itse elättelin haaveita että tämä pysyisi edes jossain määrin autenttisena (realismia on turha odottaa tälläisiltä firmoilta) mutta näin kävi taas.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
685
Nooh, älkääs ny... toi muijahan on selkeesti ranskan vasta-rinta-liikkeestä ja nehän olivat tunnetusti aivan koukuttavia:)
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Todella karua tuo trailerindissaus Dicen kannalta, ovat markkinoinnissa ampuneet itseään pahasti proteesiin. Jos nyt joku ei siis tiedä, traileri tiivistää bfv:n gameplayn tuohon videon mittaan, itse peli aika kaukana tuosta sekamelska-hektisyydestä. Taitaa olla ennakkotilaukset vähissä pojilla..
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Taitaa olla ennakkotilaukset vähissä pojilla..
Hieman myyntiin viitaten, on tässä kyllä yksi tosi iso plussa.
Eli pelissä ei tule olemaan season passia, tai ylipäätään lisäosia minkä kautta saa pelattavaa sisältöä.
Sen lisäksi, pelihän näemmä tulee heti alkuun EA/Origin Accessiin. Se on kuitenkin sen kautta ensimmäisenä ja peräti 8 päivää ennen varsinaista julkaisua pelattavana.

Jos siis betan perusteella yhtään kiinnostaa hankkia, on siinä melko matala kynnys. 3,99€/kk tai könttänä vuoden tilaus 24,99€. Pelikin tuskin on 50€ enemmän (perusversio, Deluxe on tulossa joka ehkä sitten 70€), ja sillä saa kaiken.
Jos beta nappaa, niin ainakin itse saatan juurikin Origin Access tilauksella lähtee pelailemaan. Mutta odotellaan nyt se beta...... :)

En mä tässä peliä tai traileria puolusta, kun en itsekään lämmennyt vielä tässä vaiheessa juuri yhtään.
Tosin noi Jackfrags videon pointit luo vähän toivoa. Tosin vastaavasti hehkutettiin ennen BF1 betaa, ja eihän se niin mennyt. Eli varauksella nuokin asiat....
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Jep, samaa mieltä.
Haluan pelata Herr Obersturmbannführer Jar Jar Binksillä
Todella karua tuo trailerindissaus Dicen kannalta, ovat markkinoinnissa ampuneet itseään pahasti proteesiin. Jos nyt joku ei siis tiedä, traileri tiivistää bfv:n gameplayn tuohon videon mittaan, itse peli aika kaukana tuosta sekamelska-hektisyydestä. Taitaa olla ennakkotilaukset vähissä pojilla..
Itse olen oikeastaan tyytyväinen, että sain syyn poistaa Originin koneelta.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
6
BF:t olleet enemmän tai vähemmän karmeaa ripulia BF2:n jälkeen, mutta tämä tuotos näyttää vieläkin huonommalta kuin mihin on totuttu. Toisaalta nyt taitaa yleinen konsensuskin olla negatiivisempaan suuntaan, joten Dice saattaa jotenkin joutua reagoimaankin. Tai siis luultavasti ei, koska jostain syystä tämäkin tulee kuitenkin myymään tuhottomasti.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
184
Silti vähän häiritsee tuo että ei ole "visuaalista rekyyliä". Miten se edes toimii? Luotien hajontana? Kynärissä sentään ase potkii vaikkakin ennalta määritellysti. Toivoisin kyllä realistisempaa rekyyliä kuten Rising storm 2 mutta taitaa olla turha toivo.
Eikös tuo visuaalinen rekyyli ole sitä, että ruudulla näkyvä tähtäimen pomppiminen ei korreloi sen kanssa, mihin se aseen piippu oikeasti osoittaa? Itseä ainakin tämän sarjan peleissä (3 ja 4) vituttaa suuresti tuo, että hetken kun laskettaa sarjaa, niin aseen tähtäin jotenkin maagisesti menettää merkityksensä ja luodit viuhuvat minne sattuu tähtäyspisteen yläpuolelle.

Sitten taas näissä astetta realistisemmissa räiskinnöissä (kuten esim. tuo RS2) pelaajan havainnoima piippulinja on aina oikea, ja vain aseen epätarkkuus yms. "luonnolliset" syyt aiheuttavat iskemien poikkeamisen tähtäyspisteestä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Eikös tuo visuaalinen rekyyli ole sitä, että ruudulla näkyvä tähtäimen pomppiminen ei korreloi sen kanssa, mihin se aseen piippu oikeasti osoittaa? Itseä ainakin tämän sarjan peleissä (3 ja 4) vituttaa suuresti tuo, että hetken kun laskettaa sarjaa, niin aseen tähtäin jotenkin maagisesti menettää merkityksensä ja luodit viuhuvat minne sattuu tähtäyspisteen yläpuolelle.

Sitten taas näissä astetta realistisemmissa räiskinnöissä (kuten esim. tuo RS2) pelaajan havainnoima piippulinja on aina oikea, ja vain aseen epätarkkuus yms. "luonnolliset" syyt aiheuttavat iskemien poikkeamisen tähtäyspisteestä.
Niin ja varmaan että heiluuko se koko ruutu aseen mukana vai ase pelkästään.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
419
Odotellaan nyt ensin kunnon gameplaytä oikeasta pelistä. Eiköhän tuossa vain yritetty esitellä kaikkea mahdollista mitä pelissä on. Olen itse myös hieman wtf -fiiliksissä tämän trailerin jälkeen. Mutta BF1 jälkeen odottaisin kunnon pelivideota ennenkuin teen mitään päätöksiä tämän hankkimisesta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Nooh, älkääs ny... toi muijahan on selkeesti ranskan vasta-rinta-liikkeestä ja nehän olivat tunnetusti aivan koukuttavia:)
Eikö jossain siinä julkistustilaisuudessa ihan sanottu että kyseinen muija perustuu Norjan vastarintaliikkeen johonkin tosielämän naiseen ja ok mukana nimenomaan kampanjassa.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
248
Kuten arvelinkin, sellasta arcademättöä :D Itseasiassa en odottanut että noin pitkälle viedään. Mutta mielenkiinnolla odotellaan gameplaytä.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Ei kai nyt kukaan täysi järkinen odottanut että iso pelitalo tekisi muuta kuin lapsiin vetoavaa arcademättöä?

Toki itse elättelin haaveita että tämä pysyisi edes jossain määrin autenttisena (realismia on turha odottaa tälläisiltä firmoilta) mutta näin kävi taas.
Videopelejä pelaavan henkilön keski-ikä on nykyään 35-vuotta. Luulisi isojenkin pelitalojen pikkuhiljaa heräävän tähän päivään.

Traileri oli kyllä ihan hirveää sontaa, mutta varovaisen toiveikas itse pelin suhteen kuitenkin kun katsoin tuon aiemmin ketjussa linkatun jackfragsin videon, missä avataan peliä vähän tarkemmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Trailerin perusteella aivan hirveetä adhd-paskaa mutta jackfragsin tube-videon perusteella ihan hyviä muutoksia tulossa itse peliin. Jos todella tulee origin accessiin heti niin varmaan tulee sitä kautta edes kokeiltua.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Eikös tuo visuaalinen rekyyli ole sitä, että ruudulla näkyvä tähtäimen pomppiminen ei korreloi sen kanssa, mihin se aseen piippu oikeasti osoittaa? Itseä ainakin tämän sarjan peleissä (3 ja 4) vituttaa suuresti tuo, että hetken kun laskettaa sarjaa, niin aseen tähtäin jotenkin maagisesti menettää merkityksensä ja luodit viuhuvat minne sattuu tähtäyspisteen yläpuolelle.

Sitten taas näissä astetta realistisemmissa räiskinnöissä (kuten esim. tuo RS2) pelaajan havainnoima piippulinja on aina oikea, ja vain aseen epätarkkuus yms. "luonnolliset" syyt aiheuttavat iskemien poikkeamisen tähtäyspisteestä.
Niin ja varmaan että heiluuko se koko ruutu aseen mukana vai ase pelkästään.
Veikkaan että tässä tarkoitetaan just jotain ruudun heilumista, tai muuta epämääräistä liikettä joka ei liity siihen miten piippu seilaa rekyylin takia.

Pakkohan nyt aseen on esim. nousta kun ampuu eikä sitä kompensoi.

Trailerissa saatettu ihan trailerin takia muuttaa tuota, niin että voi selvästi nähdä mitä kaikkea hienoa taustalla on.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
735
Videopelejä pelaavan henkilön keski-ikä on nykyään 35-vuotta. Luulisi isojenkin pelitalojen pikkuhiljaa heräävän tähän päivään.

Traileri oli kyllä ihan hirveää sontaa, mutta varovaisen toiveikas itse pelin suhteen kuitenkin sen jälkeen kun katsoin tuon aiemmin ketjussa linkatun jackfragsin videon, missä avataan peliä vähän tarkemmin.

Jep,

Vaikka itsellenikin jäi trailerin perusteella vähän proteesin maku suuhun niin nuo muutokset pelimekaaniikassa on kyllä ihan tervetulleita.
Jos tämä pakottaisi pelaajat pelaamaan enemmän tiiminä niin se ei ole huono juttu ollenkaan. Myös iso plussa siitä ettei ole season passia ja muuta shaibaa joka jakaa pelaajat ja tyhjentää servut. Sittenhän sen näkee kun pääsee betaa testamaan, että meneekö ostoon vai ei. Kaikki toivo ei ole menetetty, mutta kyllä minusta virheen tekivät kun yrittivät tuossa trailerissa näyttää samalta kuin kaikki muutkin pelit tällä hetkellä. Enemmän olisivat erottuneet joukosta kun traileri olisi ollut hidastempoisempi ja munakkaampi. Kyllä se hetki ennen räjähdystä on jännempi mitä itse räjähdys.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
95
Videopelejä pelaavan henkilön keski-ikä on nykyään 35-vuotta. Luulisi isojenkin pelitalojen pikkuhiljaa heräävän tähän päivään.
Keski-iästä huolimatta suurin osa on myös kasuaaleja konsolipelaajia jotka tarvitsevat kädestäpitelyä ja helppoja mekaniikkoja = onnistumisen tunnetta pelissä. Siksi peleissä on nykyään niin paljon kaikenlaisia kling ääniä tapoista ja visuaalisia indikaattoreita osumisesta ja rankkejä ym paskaa. Se koukuttaa pelaajan.
Jos pelaaminen ei ole helppoa ja turhauttaa, lentää ohjain hologrammisuoralippamieslapsen kädestä lattialle ja seuraavaa pelisarjan peliä ei osteta.
Pelialan ongelmana ovat siis myös pelaajat itsessään.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 141
Hieman myyntiin viitaten, on tässä kyllä yksi tosi iso plussa.
Eli pelissä ei tule olemaan season passia, tai ylipäätään lisäosia minkä kautta saa pelattavaa sisältöä.
Sen lisäksi, pelihän näemmä tulee heti alkuun EA/Origin Accessiin. Se on kuitenkin sen kautta ensimmäisenä ja peräti 8 päivää ennen varsinaista julkaisua pelattavana.

Jos siis betan perusteella yhtään kiinnostaa hankkia, on siinä melko matala kynnys. 3,99€/kk tai könttänä vuoden tilaus 24,99€. Pelikin tuskin on 50€ enemmän (perusversio, Deluxe on tulossa joka ehkä sitten 70€), ja sillä saa kaiken.
Jos beta nappaa, niin ainakin itse saatan juurikin Origin Access tilauksella lähtee pelailemaan. Mutta odotellaan nyt se beta...... :)

En mä tässä peliä tai traileria puolusta, kun en itsekään lämmennyt vielä tässä vaiheessa juuri yhtään.
Tosin noi Jackfrags videon pointit luo vähän toivoa. Tosin vastaavasti hehkutettiin ennen BF1 betaa, ja eihän se niin mennyt. Eli varauksella nuokin asiat....
Näyttää Standard olevan 59,90€ ja Deluxe 79,90€. Lähde
 
  • Tykkää
Reactions: TML

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
ADHD trailerista huolimatta näytetään menevän aivan julmetusti parempaan suuntaan. Taktisella, realistisempaa, adhd sotimista yritetään vähentää heikentämällä helaa ja revausta ja ammuksien määrällä jne.
Kaikin puolin vaikuttaa aivan käsittämättömän hyvältä!

Alla listausta mitä pelissä on. Viestin lainasin konsolifinin puolelta:

Design philosophy

Higher skill floor and skill ceiling
Emphasis on squad-play and team-play gameplay
Emphasis on planning and preparation
Attempt to eliminate the spawn-run-die-spawn-run-die mentality
More tactical and strategic than previous games
Focusing the player on the in-game environment rather than the HUD
Setting

Set in WW2
Will take place in France, Norway, Rotterdam and North African desert
Game modes

"Conquest", with the return of the old conquest system (assuming this is referring to tickets counting down to 0 instead of up to 1000)
"Team Deathmatch"
"Domination"
"Grand Operations", new 64 player game mode
Takes place over four fictional days
Each day is a full match
Different objective each day
Objectives and conditions are modular and can be changed by DICE on a daily basis to keep things interesting
You will always advance to the next day, it's not going to end early like in BF1
How well you do on prior days will have an impact on subsequent days
Example:
Day One - Jumping out of an airplane to pick up bombs to take out artillery on the ground
Day Two - Invasion force landing similar to the "breakthrough" mode in BF1 operations
Day Three - "Front-lines" style map/mode
Day Four - The fourth and final day only happens if there isn't a clear winner from the previous days. Day four will be the "Final Stand", an extremely tense game mode where your team spawns with one life/one spawn per player, significantly reduced resources, one magazine and possible extreme weather conditions such as snowstorms or rainstorms. All players must fight down to the last man standing to win the entire operation.
"Combined Arms", coop mode
Four players
Play through a variety of missions such as "paratroopers behind enemy lines" or "high stakes", an extraction-style mode
DICE has created a dynamic mission creator and AI for these coop experiences, with new challenges and random objectives to keep it fresh
Your soldiers and company from multiplayer and coop will cross-over
"War Stories", single player mode
Will focus on the untold stories of WW2
One example: Playing as a resistance fighter in Norway in 1943 during the German occupation, fighting to save her family.
Fortifications

Assets and structures can built on the map
Sandbags
Foxholes
Trenches
Barbed wire
Tank stoppers
Machine gun nests
Cannons
Reinforce destroyed buildings
Ladders
Supply depots you can build on flags you've fortified
All classes can build fortifications
Support class is the only class that can build "offensive" fortifications
Machine guns
Field cannons
Support class is much faster at building in general
Fortifications can only be built at predetermined spots on the map, but there are plenty of these to give players lots of options
Most buildings that are destroyed can be rebuilt with fortifications
Attrition

Health no longer automatically regenerates to 100%
Health bar is in stages now (e.g. three "stages" of 33% each, this is just an example, Jack doesn't say how many stages there are)
If your health falls below one of the stages, your health will only regenerate to fill the current stage (e.g. if your health falls to 25%, it will only regenerate up to 33%, not 100% as before)
To get all your health back, you will need to find a medpack
Physical interactions

Everything your character does in the game requires player input and interaction, and each interaction has it's own animation
Example 1:
Using a medpack or ammo pack requires the player to walk over and interact with it
After interacting with the medpack or ammo pack, an accompanying animation will play of your soldier picking it up and using it
No more magic medic or ammo "auras"/AOE effects that passively refill health or ammo
Example 2:
If you want to do a ledge grab, you have to time it right and hit the button to grab the ledge at the right moment
Spotting

No more automatic spotting (I'm not 100% sure what he means by "automatic")
No more 3D spotting, i.e. no more blind shooting at 3D icons and hoping to hit someone, you will have to watch, listen and pay attention to your environment more closely
No more relying on the user interface or the HUD [to locate enemies] (brackets mine)
No more playing from the minimap (I'm assuming this means enemy players no longer show up on the minimap)
You can still call out where vehicles and enemies are but it works differently now, Jack assumes it's some kind of contextual ping system like in Incursions or Rainbow Six: Siege
Reviving

Reviving is no longer instant, there is a full revive animation that takes a few seconds to complete, during which the player is vulnerable
You can initiate the revive animation from any angle
You can see the player detail and customization during the revive animation (it sounds like Jack is suggesting that the downed player will see the revive animation from their point of view as well, but I'm not sure)
Your character will keep a low profile during the revive animation
You can cancel the revive animation at any time
You can drag to bodies of downed teammates, grab their leg, arm, head, whatever and drag them behind cover before attempting a revive
Reviving is no longer class-specific, all classes can revive now
Medic class revives much faster and restores the player to 100% health while other classes are slower and restore only partial health
Downed players can look around in all directions and call for help, the animation of calling for help shows them raising their hand and screaming, as shown in the reveal trailer with the guy on the stairs
Gunplay

No more visual recoil
Every gun now has a unique recoil pattern that is predictable to a certain extent and can be learned and mastered
DICE is attempting to reduce the impact of randomness and increase the ability of the player to control and learn a weapon over time, Jack believes this will create a higher skill ceiling on the gunplay
If your character's hand is on the trigger and you're facing forward you can always shoot it
For example, if you're doing a one-handed vault and facing forward, you can shoot during the middle of the vault
The same goes for jumping, but when jumping you can only shoot from the apex of the jump
It will be inaccurate in both instances, but still possible
LMG bipods are much easier to setup and use
Guns have bullet penetration, you'll be able to shoot buildings with thin walls, wood and sheet metal
DICE didn't give any answers concerning whether suppression is returning, they're supposedly still looking into it
Movement

Completely overhauled
You can now dive forward, back, left and right
After you dive you can stay on the ground, crawl backwards or to your side, and shoot (as shown in the reveal trailer)
Very similar to prone system in ARMA and Rainbow Six: Siege
There's a big delay after you dive before you can shoot to prevent dolphin diving
You can now crouch sprint (i.e. low-profile sprint)
You can burst out of windows and commando roll to keep your momentum going instead of having to destroy the window first before vaulting through it
Large explosions can knock you off your feet even if they're not fatal
Towing

You can now tow things with vehicles (as shown in the reveal trailer)
Vehicle that can tow include tanks and half-trucks
Things you can tow include:
Stationary anti-air guns
Supply depots
Field cannons
Teammates can use the objects being towed as they are being towed
Destruction

Revamped and more drawn out
If a shell explodes inside a building, the walls and windows will explode outwards
If a shell explodes outside a building, the building will break inwards
If a tank drives through the wall of a building, the walls will crack and bend depending on how the tank has entered the building, with debris flying and falling on the tank
DICE is attempting to make destruction more drawn-out and believable
Squads

Heavy emphasis on squad-play and keeping your squad together
When you join a game you're automatically placed in a squad and can leave it if you choose
New squad spawning system
If you die while in a squad, you'll go to the squad deploy screen which is before the tactical map deploy screen
The squad deploy screen is live third-person spectator mode of your squad members
You spectate different squad members so you know exactly what you're getting into before you spawn
If your squad is wiped, you will need to spawn back from the tactical map screen, which Jack says takes longer than the squad deploy screen
If you're the last surviving member of your squad, you get a notification alerting you accordingly
On the deploy screen (he doesn't specify which one) you'll be able to see who is spawning on who
Squad "Call-Ins" are special "abilities", a bit like killstreaks, that your squad can activate after accumulating enough squad points
Confirmed "Call-Ins" include:
V1/JB2 rockets
Supply drops
Smoke barrage
Heavy weapon pickups, i.e. NOT hero kits, they are powerful weapons that don't change your class similar to battle pickups in BF4
Squad vehicles like the Churchill Crocodile flamethrower tank or the Sturmtiger (massive German assault gun)
Only the squad leader can spend squad points to activate Call-Ins
Classes, progression and customization

You create your own company of soldiers, weapons and vehicles, with the ability to customize appearance and play-style
The four classes will return (Assault, Medic, Scout, Support)
You create a soldier and add that soldier to your company of soldiers
You can customize soldiers appearance in a variety of ways:
Gender
How their face looks
Face paint
Fair
Facial hair
Hats
Helmets
Jackets
Pants
Shorts
Accessories
Prosthetic arms
You choose a class "archetype" for each soldier
Archetypes are highly customizable and utilize a skill-tree type system
The purpose of the archetype is to create separate roles within a class that specialize in different things, such as giving an assault class the ability to specialize in anti-tank, anti-infantry, or a mix of both
There are highly specialized archetypes called "exotics" that are really good at one particular thing, for example the "Recon Paratrooper" archetype that is a stealthy, short-range, behind-enemy-lines guy that uses a silenced SMG and silent gadgets like pistols and garrotes, and is equipped with silent footsteps, smokes and throwing knives
You can add additional specialization trees to your class such as Agility, Flak Armor, Suppressive Resistance
The more you play your class, the more you will level it up and get access to more archetypes and specializations
You can customize and level up your guns, unlocking specializations within the skill tree for that gun, such as bipods, bayonets, stocks, sights, muzzles, chassis, skins, leaves on the front, cloth on the back, straps, etc.
Each gun should have around 5-7 different specialization elements that you can customize and change
Gameplay and visual customizations are separate, "specializations" are things that affect gameplay, visual customizations are a different thing entirely
Tanks and air vehicles can be customized similar to soldiers and guns, with specializations and visual customizations such as paint jobs, sand bags, boxes, teddy bears, horse's heads, bottles, etc.
Jack will be doing a dedicated video on customization and progress later because it's much more complicated and in-depth than in past games
General gameplay

Players spawn with much less ammo
There are more ways to get ammo:
Ammo packs
Ammo crates
Supply depots that you can build on flags
Looting enemy bodies
All with their own physical interactions and animations
You can throw back grenades that are on the ground
You can catch grenades in the air and throw them back
You can shoot grenades in the air to explode them
Much less grenades overall
No more hero kits or elite classes
No more behemoths
Vehicles will be asymmetrical, meaning both factions will have vehicles with different strengths and weaknesses. For example, one team might have tank that is big and slow but does a lot of damage, while the other team has a tank that is faster and smaller but has less health and does less damage, or you might get a tank that's a glass cannon. This is different from previous games where both sides essentially had re-skinned versions of the same vehicles.
Transport vehicles are live on the map and you can jump into them
Combat vehicles spawn from the tactical deploy map
You will be able to experience the "shush" animation from the reveal trailer in live gameplay (I'm assuming its a melee execution of some kind)
Environment

Grass and other in-game objects will move and react to the environment, e.g. creeping through the grass will cause the grass to move
Ragdolls and environmental objects are server-side and have physics now, which allows for some new and interesting in-game interactions, for example, if a player dies on a hill, his/her body will roll down the hill interacting with the environment on the way down (grass, puddles, etc.)
Character models interact with the environment much more
If there is tall grass or reeds, character models will knock them down
If a character is sprinting in water, the character will change to a wading animation
Character will put their weight into objects when they crash into them
Business, communication and post-launch content

All logic in the game can now be controlled server-side, so if something is broken or imbalanced it can be changed instantly without requiring a patch, this includes things such as cap times, respawns, time to bleed out, etc.
DICE is promising that communication between the devs and the community will be significantly better in this game, promising more roadmaps and visibility
No premium pass for multiplayer; all maps, modes, etc. after launch will be free to all players, i.e. no splitting the community between players with standard and premium content
DICE is calling their post-launch content drops "Tides of War" and will include daily, weekly and monthly challenges with overarching chapters and quest lines that reward you with unique items and cosmetics
"Tides of War" will also include new maps, modes and limited time experiences
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Näyttää Standard olevan 59,90€ ja Deluxe 79,90€. Lähde
Kyllähän toi EA/Origin Access ennakkopelaaminen antaa käsityksen että sieltä kautta voi pelata, mutta onkohan tosiaan lopulta niin että 3,99€/kk Accessilla voi tuota pelata aivan samoin kuten pelin ostamalla?
Sehän on paljon parempi vaihtoehto jos niin.

EDIT: Eiku niin perkele, sehän on varmaan näin kuten oli myös BF1:

Origin Access members will be able to get into a “Play First Trial” of the game on October 11. Assuming it works like the Origin trial for Battlefield 1 did, that will net you 10 hours of game time to play a selection of multiplayer maps and modes, as well as a couple of single-player missions. Origin Access subscriptions are available for $4.99 monthly or $29.99 annually.​


Kuulostihan se liiankin hyvältä että peliä voisi ihan vaan sillä pelata vapaasti. :D
En muistanut koko tuota asiaa BF1 kanssa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
95
Jos tämä pakottaisi pelaajat pelaamaan enemmän tiiminä niin se ei ole huono juttu ollenkaan.
Mielestäni väärä pelisarja yrittää saada tiimipelaamista osaksi public pelaamista.
Battlefield pelejä on itsessään liian helppo pelata onnistuneesti yksin jotta tiimipelaaminen kannattaisi.

Kun vertaa Squadin ja Project Realityn kaltaisiin oikeasti tiimipelaamiseen pakottaviin ja ennen kaikkea siitä palkitseviin peleihin jää tämä aivan jalkoihin eikä tule koskaan onnistumaan samalla tasolla. Eikä sen tarvitsekaan. Koska Blonk! Rank up!
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Paljon innostuneempi olo jäi Forgotten Hope 2:n uuden version trailerista kuin tästä.
Vieläkö sitä muka kehitetään? Ja edelleen BF2:n mootorilla? :rofl: Vai onko ne saanut jo frostbite version tuosta? /offtopic

Ilmeisesti ollaan menossa CoDin tontille pelin hektisyydessä, ainakin trailerin perusteella. Taidettu EA:lla katella, kuinka CoDit vuodesta toiseen menee kaupaksi heti julkaisupäivästä lähtien. Samoten tuota rakentelu hommaa on ilmeisesti haettu CoDin leiristä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Aika mielenkiintoinen veto sinänsä.
Toisaalta sillä pelaa sen kuukauden, joten oikeastaan toihan on aika hyväkin diili. Pelailet sen kuukauden tuolla, ja sitten mietit ostatko pelin oikeasti. Toisaalta toi on niin halpa, että aika pitkään kantsii pelata vain sillä.......? Onkohan siinä mitään rajoitteita.
Syksyllä vuoden Access-passi maksoi 20e ja pelattavia pelejä on nyt valikoimassa reilu 50. Pitää uusia 12kk välein, jos haluaa jatkaa pelaamista, mutta muita rajoitteita ei (kai??) ole. Omilla peliminuuteillani tuo tulee ainakin halvemmaksi kuin ostaa peli, johon mielenkiinto riittää muutamaksi tunniksi (BF1 < 2h, Titanfall 2 < 2h, ME Andromeda < 2h). Harva peli jaksaa koukuttaa, mutta välillä tekee mieli kuitenkin kokeilla jotain uutta. Varmaan tulee tätä uusintakin bäfää kokeiltua, mutta melko varmaan lataamiseen ja asentamiseen menee taas enempi aikaa kuin itse pelaamiseen. BF4:ää on tässä vuosien aikana tullut sentään tahkottua joitakin satoja tunteja. :)
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Ilmeisesti ollaan menossa CoDin tontille pelin hektisyydessä, ainakin trailerin perusteella. Taidettu EA:lla katella, kuinka CoDit vuodesta toiseen menee kaupaksi heti julkaisupäivästä lähtien. Samoten tuota rakentelu hommaa on ilmeisesti haettu CoDin leiristä.
Tää kyllä hyvin tiivistää miten suossa Dice on tuon trailerin kanssa. Näitä johtopäätöksiä on tällä hetkellä noin miljoona ympäri maailmaa ja kaikki yhtä väärässä, Dicen takia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
BF V, pelaa kamppanja SJW huoralla millä robokäsi ja avaa exklusiivinen lisäkkontentti, musta saksalainen homokeeneri rullatuolissa missä tupla konekiväärit.Ja saatana sateenkaariviitta.

Tähänkö ollaan nykypeleissä tultu.:facepalm:
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Sen verran kantsii muistaa, että myös ennen BF1 julkaisua tai ensimmäistä betaa YouTube "bäfästarat" myös jauhoivat kuinka mahtava peli on. Oli puhetta että mennään enemmän competitive suuntaan, skill ceiling nousee, ja keskitytään kaikkeen siihen oleelliseen mitä pitkän linjan BF pelaaja odottaa.
Juuri näin. Jackfrags ja muut kehuu, mitä tahansa sieltä tuleekin.

Täytyy vilkuilla jopa CoD:in suuntaan tai noita muita vähemmän puhuttuja räiskintämoninpelejä syksymmällä, kun joku uusi räiskintä maistuisi ennemmin tai myöhemmin.

EDIT. No huh, katsoin CoD:n trailerin ja onhan se turhan nopeatempoinen ja tunnelmaa ei ole, mutta suunta on heillä sinänsä oikea, koska suuntaavat pelin kohdeyleisölleen, eli teineille ja tuovat peliin uusia ominaisuuksia ilman poliittista agendaa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
139
Niille rohkeille joilta löytyy luottoa, että hyvää viihdettä tämä on ja haluavat muutaman euron säästää hankinnassa niin:

Pikana tarkistin, että Intiasta ja Etelä-Koreasta saapi VPN avulla noin 20€ halvemmalla Deluxe version (~60€). EA accessilla vielä se 10% pois, jos senkin haluaa kikkailla.

Ei oo Originista tullut ostettua mitään sitte BF1, että ei mitää tietoa onko mikään muuttunu vuosien saatossa. Etelä-Afrikasta tuli seki hommattua. Venäjältä ei tainnut kannattaa ostaa koska heidän versiosta taisi englannin kieli uupua kokonaan...
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
BF V, pelaa kamppanja SJW huoralla millä robokäsi ja avaa exklusiivinen lisäkkontentti, musta saksalainen homokeeneri rullatuolissa missä tupla konekiväärit.Ja saatana sateenkaariviitta.

Tähänkö ollaan nykypeleissä tultu.:facepalm:
Se muija on kampanjassa norjalaisen vastarintaliikkeen muija minkä perhettä suojellaan, ei moninpelissä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 380
Viestejä
4 159 105
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom