• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Kryptovaluuttakeskustelua (Bitcoin, Ethereum, Litecoin ja altcoinit)

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 106
Electroneumia mainaamalla saisit jo melkein 30$/kk, nii eiks sitä kannattas pyörittää? Ja kun sulla jo Moneroa varten on softa konfattu niin siirtyminen ETN:n on aika helppo nakki.
Ei, koska ethereumia ei näyttikselläni voi mainata OLLENKAAN.

Jospa olisit lukenut viestini kunnolla ennen siihen vastaamista:

hkultala sanoi:
Ethereumiin ei siinä muisti riitä.
Selitetään vielä selvemmin:

Ethereumin graafi on yli kahden gigan kokoinen. Sitä ei louhita kahden gigan näyttömuistilla.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Ei, koska ethereumia ei näyttikselläni voi mainata OLLENKAAN.

Jospa olisit lukenut viestini kunnolla ennen siihen vastaamista:



Selitetään vielä selvemmin:

Ethereumin graafi on yli kahden gigan kokoinen. Sitä ei louhita kahden gigan näyttömuistilla.
Sulla sen luetun ymmärtämisen kanssa on ongelmia. ETN = Electroneum joka käyttää algoritminä CryptoNightiä eli samaa ku Monero.

Tuon selvittäminen ei olis paljoo vaatinu...
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
Alkaa bitcoini tippumaan kyllä nätisti, mitenhän kauan? Tuleeko uusi nousu ? :vihellys:
Parempi ois. Vaihdoin kaikki cryptoni Bitcoiniin silloin ku sen hinta oli vielä reilu 11000€ niin meinaa mennä vähän suu mutrulle ku kattoo tuota hintakehitystä :nb:. Tosin sama hintakehitys on tapahtunu aikalailla kaikille coineille joita mulla oli ennen tuohon Bitcoiniin vaihtoa :tdown:.

Ja enpä siinä oikeestaan mitään menetä vaikka Bitcoin kuolis pois kokonaan ku kaikki coinit oon saanu mainaamalla en ostamalla ja sähköstäkään en oo maksanu mitään ;):cigar2:.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
461
Kiinalainen uusivuosi tulossa, väki ottaa kaikki voitot ulos. Tapahtuu aina tammikuun vikoina päivinä.


Steam alet jäi väliin tänä vuonna, Crypto ale :D


Joku pudotti eilen USD$35 miljoonan edestä ETH myyntiin Binanceen alle markkinahinnan :D


BNB, POWR, FUN, ADA, AE tullut ostettua
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
94
Nyt ollaan taas ylämäessä tai ainakin jonkinlaista vuoristorataa mennään. 15 min sitten 10200 usd arvo ja nyt ollaan taas 11000 usd.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 513
Melko makeat graafit :nb: Onneksi ei ole etnan kopekkaa kiinni noissa ;) Mikä tuon aiheuttaa? Kiinalainen uusivuosi?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
11 106
Sulla sen luetun ymmärtämisen kanssa on ongelmia. ETN = Electroneum joka käyttää algoritminä CryptoNightiä eli samaa ku Monero.

Tuon selvittäminen ei olis paljoo vaatinu...
hups, menee sekaisin kun noita altcoineja on ziljoona, ja tuossa vain yhden kirjaimen ero.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
985
Christ in heaven the 2nd top post on /r/Cryptocurrency is a link to a suicide hotline. I'm getting flashbacks to the first bitcoin crash and that was small potatoes.

That is some dark shit.

EDIT: It's the top post now


Synkkää. :>
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
47
Olipa mielenkiintoinen päivä eilen. Itse asiassa näyttäisi laskevan käyrän päivät olevan mielenkiintoisempia kuin nousevan käyrän. Mukava tehdä päiväkauppaa kun kurssit hyppii laidasta laitaan. Itse ainakin nautin viime yön rajuista kurssiheilunnasta todella paljon. Mikä aika olla elossa! :)
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
195
Tyhmä pitää olla, jos on luullut, että viimeisen 3kk aikana isosti otsikoissa ollut ja "tavallisten" tallaajien tietouteenkin ajautunut kryptovaluutta ei ottaisi hittiä, kun aletaan puhumaan tästä vakavasti isolla kirkolla.

Ylikuumentuneet markkinat ottivat nyt askeleen taaksepäin ja nyt nähdään mitkä kryptovaluutat nousevat isommin esille. Itse veikkaan kyllä Bitcoinin pysyvän 10k tietämillä, mutta Monero sekä varsinkin Ethereum tulee olemaan kovaa huutoa 2kk sisällä.
 

DaNightlander

Powered by 3dfx Voodoo
Tukijäsen
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
912
Onkohan mitään saitteja, joista voisi coinmarketcapin tapaan nähdä miten paljon eri lohkoketjuihin tallennus on lisääntynyt ajan saatossa? Ts. massia joka ei ole markkinoilla ja siten kun näitä lumivyöryjä tulee helposti likvidoitavissa. Olisi mielenkiintoista tietää millainen suhdeluku näiden varsinaisten hodlaajien ja pörssipelureiden välille muodostuu.
 
Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 079
Olen sivusta seurannut ja on mukavaa kun kurssit laskee. Mitä arvoa on valuutalla jota lähinnä treidaat ostaessasi toista, yhtä turhaa valuuttaa. Ei näillä edes uunit lämpene.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
198
Harminlaista ku tuli laitettua lisää kiinni tossa joulun aikaan. Ei oo enää rahaa lisätä pottiin alehinnoilla :(
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
47
Mikäs Moneroa nostaisi? Aika paljon tullu seurattua, mutta jokaiseen valuttaan/ICOon ei vain aika riitä.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
198
Mikäs Moneroa nostaisi? Aika paljon tullu seurattua, mutta jokaiseen valuttaan/ICOon ei vain aika riitä.
Monerossa taitaa olla aika iso skaalautumisongelma, kun transaktiot vie niin paljon tilaa. Onko tähän mitään 2nd layer ratkaisuja kehitteillä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
362
Myykää joku tällaiselle tietämättömälle se, että miksi minun kannattaisi laittaa rahojani näihin tunnetuimpiin kryptovaluuttoihin.

Saan palkkani ja laskuni euroissa. Nettiostoksissa esimerkiksi PayPal on kätevä ja nopea. Pidän positiivisena sitä, että maksusuoritus on tietyissä tapauksissa jopa mahdollista peruuttaa. Pidän myös siitä, että käteisen rahan arvo ei heittele jatkuvasti. Tapanani on sijoittaa ylimääräiset varat voittoa tekevien yritysten osakkeisiin, eli käteisenä pidän yleensä vain eräänlaista pahan päivän -puskuria.

Miksi minun kannattaisi muuntaa rahojani nyt kryptovaluuttamuotoon? Miksi minun ei kannattaisi odottaa sitä, että joku kryptovaluutta yleistyy normaalissa kanssakäymisessä? Enhän osta Venäjän rupliakaan ihan vaan varmuuden vuoksi. Ostan sitten, jos tarvetta ilmenee.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
130
Myykää joku tällaiselle tietämättömälle se, että miksi minun kannattaisi laittaa rahojani näihin tunnetuimpiin kryptovaluuttoihin.

Saan palkkani ja laskuni euroissa. Nettiostoksissa esimerkiksi PayPal on kätevä ja nopea. Pidän positiivisena sitä, että maksusuoritus on tietyissä tapauksissa jopa mahdollista peruuttaa. Pidän myös siitä, että käteisen rahan arvo ei heittele jatkuvasti. Tapanani on sijoittaa ylimääräiset varat voittoa tekevien yritysten osakkeisiin, eli käteisenä pidän yleensä vain eräänlaista pahan päivän -puskuria.

Miksi minun kannattaisi muuntaa rahojani nyt kryptovaluuttamuotoon? Miksi minun ei kannattaisi odottaa sitä, että joku kryptovaluutta yleistyy normaalissa kanssakäymisessä? Enhän osta Venäjän rupliakaan ihan vaan varmuuden vuoksi. Ostan sitten, jos tarvetta ilmenee.
Kryptomarkkinat ovat verrattavissa osakkeiden ostamiseen ja ei sinun kannatakaan niihin sijoittaa, jos et usko tekeväsi niillä voittoa.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 274
@Mr. Pink Komppaan accua, tää homma on varmaan aika hyvin verrattavissa riski sijoittamiseen. Mikäli sua ei homma kiinnosta, niin ei sitten. Anna olla, äläkä välitä meistä muista ja anna meidän tehdä mitä me halutaan näiden cryptojen kanssa :).

Älä tee asiasta liian vaikeaa. :tup:
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
195
Itse vertaisin enemmänkin uhkapeliin. Ja Mr.Pinkin tekstin perusteella ainoa uhkapeli jota hän harrastaa on Lotto. Yksi rivi. Ilman Jokeria. Eli en voi "myydä" tätä kryptovaluuttaa Mr.Pinkille. Tämä tekstin pätkä varsinkin on osaltani asian niputtaja "Pidän myös siitä, että käteisen rahan arvo ei heittele jatkuvasti." Sama pätee selkeästi sijoituskohteisiisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
362
Kryptomarkkinat ovat verrattavissa osakkeiden ostamiseen ja ei sinun kannatakaan niihin sijoittaa, jos et usko tekeväsi niillä voittoa.
Millä tavalla kryptomarkkinat on verrattavissa osakkeiden ostamiseen? Yhtiöistähän ostetaan osuuksia siksi, että se oikeuttaa osuuteen näiden yhtiöiden tekemistä voitoista.

Hmm, olisiko kryptomarkkinat kuitenkin lähempänä esimerkiksi uhkapeliä? Jos on, niin se ei valitettavasti houkuttele minua kryptomarkkinoille, eli siinä tapauksessa myyntipuheesi epäonnistui.

Itse vertaisin enemmänkin uhkapeliin. Ja Mr.Pinkin tekstin perusteella ainoa uhkapeli jota hän harrastaa on Lotto. Yksi rivi. Ilman Jokeria. Eli en voi "myydä" tätä kryptovaluuttaa Mr.Pinkille. Tämä tekstin pätkä varsinkin on osaltani asian niputtaja "Pidän myös siitä, että käteisen rahan arvo ei heittele jatkuvasti." Sama pätee selkeästi sijoituskohteisiisi.
Kas, nimimerkki Neimar ehtikin tuoda esille tuon uhkapeliaspektin. Ei, en harrasta edes lottoa :D

Kestän kyllä osakesijoituksilta suuria kurssivaihteluja, sillä sijoitan yhtiöihin, en kursseihin. Toisaalta kun saa palkkaa ja maksaa laskuja, toivoo että valuutan arvo ei suuremmin heittele. Ei ehkä tosiaan sovi minulle nämä kryptovaluutat.
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
195
Pelkäsin jo, että tekstini oli kirjoitettu liian hyökkäävään/väheksyvään sävyyn, mutta onneksi Mr.Pink osasit lukaista viestin pointin oikein! :) Missään nimessä sellaista viestiä en halunnut välittää. Tämä nyt teille muille jotka luette ketjua :D

Tämän hetkisistä kryptovaluutoista on vaikea nähdä, että onko niistä sellaisenaan vakiinnuttamaan paikkaansa pitkässä juoksussa. Monista kryptoista on osa pankeista ja muutenkin yhtiöitä kiinnostunut koskien niiden takana olevia tekniikoita mm.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
198
Myykää joku tällaiselle tietämättömälle se, että miksi minun kannattaisi laittaa rahojani näihin tunnetuimpiin kryptovaluuttoihin.

Saan palkkani ja laskuni euroissa. Nettiostoksissa esimerkiksi PayPal on kätevä ja nopea. Pidän positiivisena sitä, että maksusuoritus on tietyissä tapauksissa jopa mahdollista peruuttaa. Pidän myös siitä, että käteisen rahan arvo ei heittele jatkuvasti. Tapanani on sijoittaa ylimääräiset varat voittoa tekevien yritysten osakkeisiin, eli käteisenä pidän yleensä vain eräänlaista pahan päivän -puskuria.

Miksi minun kannattaisi muuntaa rahojani nyt kryptovaluuttamuotoon? Miksi minun ei kannattaisi odottaa sitä, että joku kryptovaluutta yleistyy normaalissa kanssakäymisessä? Enhän osta Venäjän rupliakaan ihan vaan varmuuden vuoksi. Ostan sitten, jos tarvetta ilmenee.
Kryptovaluutta on digiajan valuutta. Perinteinen valuutta on semmonen vanhanaikanen valuutta kun sitä ei voi digitaalisissa järjestelmissä käsitellä vapaasti. Tarvitaan jotain ihme pankkien rajapintoja sen käsittelyyn. Siinä missä osakesijoittaminen perustuu firman julkistamiin tiedotteisiin ja medianäkyvyyteen, kryptovaluuttoihin sijoittaminen perustuu koodin ymmärtämiseen, joka on 100% tarkistettavissa.
 
Liittynyt
16.01.2018
Viestejä
238
Jotenkin tyhmänä en ymmärrä sitä miksi noita kryptovaluuttoja pusketaan ilmoille noinkin paljon. Olettaisin että noista kourallinen selviytyy alkuhuuman yli. Jos verrataan normaaleihin valuuttoihin niin niiden määräähän juuri koitetaan vähentää asioiden yksinkertaistamiseksi. Tämä on vain oma näkökantani, selittäkää niin että ymmärrän!
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
711
Jotenkin tyhmänä en ymmärrä sitä miksi noita kryptovaluuttoja pusketaan ilmoille noinkin paljon. Olettaisin että noista kourallinen selviytyy alkuhuuman yli. Jos verrataan normaaleihin valuuttoihin niin niiden määräähän juuri koitetaan vähentää asioiden yksinkertaistamiseksi. Tämä on vain oma näkökantani, selittäkää niin että ymmärrän!
Nämä perustuvat avoimeen koodiin, niin sitä sitten kopsataan ja ehkä hieman muutetaan. Sitten kunnon hype jostain ominaisuus X:stä ja toivotaan hinnan nousevan.

Jos totta pugutaan, niin tällaisena nämä kolikot ovat hyödyttömiä. Jotain käyttöä tekniikalle olis, mutta sitä en ymmärrä miten se hyödyttömän kolikon hintaan vaikuttaa.

Bitcoinikaan ei ikinä tule toimimaan maksuvälineenä, ihan sama kuinka korkealle hinta nousee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
204
Jotenkin tyhmänä en ymmärrä sitä miksi noita kryptovaluuttoja pusketaan ilmoille noinkin paljon. Olettaisin että noista kourallinen selviytyy alkuhuuman yli. Jos verrataan normaaleihin valuuttoihin niin niiden määräähän juuri koitetaan vähentää asioiden yksinkertaistamiseksi. Tämä on vain oma näkökantani, selittäkää niin että ymmärrän!
Kyse on vapaudesta ja sääntelyn puutteesta. Aivan jokainen, jolla on tietotaitoa voi julkaista oman kakkakoininsa koko maailman riemuksi.

Suosituimmat koinit jatkavat eloaan, vähiten suositut haihtuvat olemattomiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
379
Onko Poloniexin kanssa ollut ongelmia? Itse ajattelin tehdä tilin ja heti kun sain aktivointisähköpostin ja klikkasin, virustutka ja VPN kytkeytyi pois päältä.. Ei mahdottomasti innosta massia siirrellä tuon jälkeen. Vaatiiko tuo ihan oikean tunnistautumisen aitona henkilönä?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Onko Poloniexin kanssa ollut ongelmia? Itse ajattelin tehdä tilin ja heti kun sain aktivointisähköpostin ja klikkasin, virustutka ja VPN kytkeytyi pois päältä.. Ei mahdottomasti innosta massia siirrellä tuon jälkeen. Vaatiiko tuo ihan oikean tunnistautumisen aitona henkilönä?
Kun varmaan Googlen kautta menit, niin valitsithan varmasti sen aidon sivun, kryptoissa löytyy vähän väliä kusetussivustoja Googlen kautta hakemalla. Toisekseen ei kyllä herätä kovaa luottamusta tietoturvaasi kohtaan, jos ne kytkeytyvät pois päältä linkkiä painamalla. Ja sitten kolmanneksi, niin varsinkin noilla isommilla on jatkuvasti ongelmia tunnistautumisten ja tahansiirtojen kanssa, ilmeisesti käsiin levinneistä käyttäjämääristä johtuen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
379
Kun varmaan Googlen kautta menit, niin valitsithan varmasti sen aidon sivun, kryptoissa löytyy vähän väliä kusetussivustoja Googlen kautta hakemalla. Toisekseen ei kyllä herätä kovaa luottamusta tietoturvaasi kohtaan, jos ne kytkeytyvät pois päältä linkkiä painamalla. Ja sitten kolmanneksi, niin varsinkin noilla isommilla on jatkuvasti ongelmia tunnistautumisten ja tahansiirtojen kanssa, ilmeisesti käsiin levinneistä käyttäjämääristä johtuen.
https://poloniex piste com oli linkki. Pari päivää sitten asennettu winukka, säädetty kohdilleen, rautamuuri päällä, softamuurina / av:nä KIS2017 ja VPN:ää hoitaa Freedome. Ei mun mielestäni ihan mitätön setti kuitenkaan. Krakeniin ei verifkaatio toimi sitten ei millään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
379
Näyttäs olevan uusien accountien teko joka paikkaan pirun vaikeaa kun hullu buumi jyllää päällä. Litbiteu ei pysty luomaan tiliä. Krakenilla ongelmia.
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
98
Itellä ei se Poloniexin verifiointi oikein onnistunut viime syksynäkään. Täyttelin jutut ja lähetin vaaditut kuvat. Ei mitään vastausta kymmeneen päivään. Nyt jos loggaan sisään niin ei ole verifioitu, mutta ei myöskään selkeää ilmoitusta mikä pielessä. Saa mun puolesta pitää paskansa. Altit vaihtuu Bittrexissä ja Binancella. Bitstampilla oli vanhempi acco missä saa tilisiirtona euroja sisään.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
girma

Hinta.fi

Ylös Bottom