Tärkeä Epärehelliset kaupankävijät ja huonot kauppakokemukset

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
166
No niin en tiedä oliko tämän threadin ponttina pelkästään io tech huijaukset ja huonot kauppakokemukset, mutta ihan vaan tiedoksi että nämä huijarit ovat oppineet näköjään uusia kujeita.
Tori.fi on yleinen kauppapaikka, missä ei ole tunnistautumista eikä palauteosiota jättäen paljon kysymysmerkin alle.

"Erkki" tori.fi käyttäjä nikki taas otti rahat ja ei vastaa viesteihin -> rikosilmoitusta kehiin jne. Yleensä huijarit on saanut sillä kitkettyä pois että ehdottaa postiennakkoa, pyytää kuvia aikastamppien ja nimen kera. Tällä kertaa kuvat tuli ja postiennakko kävi, mutta koska oli niin halpa tuote kyseessä, postiennakko oli kustannuksiin nähden turha niin maksoin perus tilisiirrolla.
Pyyti parin päivän jälkeen lisää rahaa, kun postit maksoivatkin enemmän mitä "luuli" ja ilmoitin sitten että paketti matkaan tai rahat takaisin, kun ei herra osaa kustannuksia laskea vaikka toimitustiedot olivat jo hänellä tiedossa.

Nyt on viikko mennyt ei kuulu ei näy ja nyt saa poliisi tutkia. Pieniä summia, mutta aina vähän kakkua lisää jätkälle niin jotain pointtia tässäkin.

Ps. jätkällä on vielä ilmoituksia pystyssä niin varokaa.
Itsekin tuli hairahdettua alla olevan linkin henkilön huijaukseen muutaman kympin puhelinkaupassa tori.fissä. Puhelin oli edullinen muttei mitenkään erityisen halpa, niin hälytyskellot eivät soineet.
Rikosilmoitus kannattaa aina tehdä, sillä jossain vaiheessa Poliisinkin on pakko reagoida. Nykyään tulee sitten ostettua tavarat TechBBS:n kautta. Ainakin toistaiseksi on ollut onnistuneita kauppoja täällä :).
 

Harmaakarhu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
104
Itsekin tuli hairahdettua alla olevan linkin henkilön huijaukseen muutaman kympin puhelinkaupassa tori.fissä. Puhelin oli edullinen muttei mitenkään erityisen halpa, niin hälytyskellot eivät soineet.
Rikosilmoitus kannattaa aina tehdä, sillä jossain vaiheessa Poliisinkin on pakko reagoida. Nykyään tulee sitten ostettua tavarat TechBBS:n kautta. Ainakin toistaiseksi on ollut onnistuneita kauppoja täällä :).
Tuossa uutisessa mainittu postiennakko ja tarkistusoikeuden vaatiminen.
Kyselin viimeksi tänään postilta asiasta ja tuommoista tarkistusoikeutta ei nykyisin enää ole olemassa. Maksettava jonka jälkeen paketille saa tehdä mitä lystää.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Tuossa uutisessa mainittu postiennakko ja tarkistusoikeuden vaatiminen.
Kyselin viimeksi tänään postilta asiasta ja tuommoista tarkistusoikeutta ei nykyisin enää ole olemassa. Maksettava jonka jälkeen paketille saa tehdä mitä lystää.
Itse en vielä erikseen linkannut kaverin tiliä, kun jos sattuu että tavara tai rahat saapuu perille, mutta jos ei ala kuulumaan niin linnkiä kyllä saa sitten, mitään henkilötietoja tuo ei riko ja pre-paid liittymällä näyttäisi poika jälleen menevän.
Niin siellä oli 20€ myynnissä xfx 450w pro poweri niin olen kyllä tuolla hinnalla niitä ennenkin saanut niin lupasin postit + hp ja se oli sitten 26€. Pieni raha ja se olisi ollut 31€ postiennakolla, mielestäni turhaa, mutta olisi vissiin taas pitänyt siihen sitoutua.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Pakko sen verran osallistua tähänkin, että @mäggäri n kanssa ei kyllä koskaan mitään ongelmaa ole ollut. aina kaikki sujunut jouhevasti ja ilman ongelmia. omanlaatuisensa kaveri toki. :p
"epaerehelliset-kaupankaevijaet-ja-huonot-kauppakokemukset" Mitenkäs smäggäri tuohon liittyy juttujen perusteella?
 

oisqi

Rajat "VegaGOD" Monga ♿️
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
440
"epaerehelliset-kaupankaevijaet-ja-huonot-kauppakokemukset" Mitenkäs smäggäri tuohon liittyy juttujen perusteella?
:joy: viittasin noihin aiempiin ulinoihin mäggäristä. :tdown: eipä se tuohon teidän keskusteluun liity mitenkään. lisään lainauksen tuolta ylempää ketjusta.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
No niin en tiedä oliko tämän threadin ponttina pelkästään io tech huijaukset ja huonot kauppakokemukset, mutta ihan vaan tiedoksi että nämä huijarit ovat oppineet näköjään uusia kujeita.
Tori.fi on yleinen kauppapaikka, missä ei ole tunnistautumista eikä palauteosiota jättäen paljon kysymysmerkin alle.

"Erkki" tori.fi käyttäjä nikki taas otti rahat ja ei vastaa viesteihin -> rikosilmoitusta kehiin jne. Yleensä huijarit on saanut sillä kitkettyä pois että ehdottaa postiennakkoa, pyytää kuvia aikastamppien ja nimen kera. Tällä kertaa kuvat tuli ja postiennakko kävi, mutta koska oli niin halpa tuote kyseessä, postiennakko oli kustannuksiin nähden turha niin maksoin perus tilisiirrolla.
Pyyti parin päivän jälkeen lisää rahaa, kun postit maksoivatkin enemmän mitä "luuli" ja ilmoitin sitten että paketti matkaan tai rahat takaisin, kun ei herra osaa kustannuksia laskea vaikka toimitustiedot olivat jo hänellä tiedossa.

Nyt on viikko mennyt ei kuulu ei näy ja nyt saa poliisi tutkia. Pieniä summia, mutta aina vähän kakkua lisää jätkälle niin jotain pointtia tässäkin.

Ps. jätkällä on vielä ilmoituksia pystyssä niin varokaa.
No nyt kävi ihme, mutta vittu mikä äijä. Tavara nyt yhtäkkiä saapui postiin ja ilmeeni kun tavara oli mitä piti. Ei ole viikkoon vastannut sähkäreihin eikä tekstareihin, että mitä aikoo tehdä ts. palauttaako rahat vaiko laittaa tavaran tulemaan. Ei vastannut viesteihin kun sanoin että rikosilmoitus tehty ja nyt pitää soittaa poliisilaitokselle että peruu tuon ilmoituksen.
Saakelin idiootit, kun aiheuttaa turhaa työtä vaan sen takia ettei viitsi vastata viesteihin.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Mikäli ymmärsin oikein, odotit viikon. Yleensä puhutaan 2 viikon odotuksesta, sitten vasta mahdollista rikosilmoitusta. Elkää hätäilkö.
Kun olet elämäsi aikana tehnyt jo yli kymmenen rikosilmoitusta niin kyllä näihin tuntuma jo tulee ja tämä on ensimmäinen kerta itselle kun tavara saapuu perille tämän tyyppisten kaupankävijöiden kanssa. Lisäksi aktiivista yhteyden pitoa siihen asti kunnes rahat siirretty ja sitten viikon radiohiljaisuus kaikissa medioissa mitä myyjä on ilmoitukseen antanut. Tavara saapuu mystisesti perille, eikä voinut sen viimeisen viestin jälkeen kertoa mitä tekee. Ei ole ottanut yhteyttä ja antanut syytä viiveelle.
Kyllä sitten on eri asia jos menee kaksi viikoa ja myyjä selittää että kyllä se tavara tulee ja ei koskaan tulekkaan. Ei kukaan täys järkinen ole viikkoa hiljaa infoamatta ettei pysty vastaamaan ja tässäkin tapauksessa vbaihtoehdot olivat 1. tavara matkaan tai 2. rahat takaisin eli kyllä se hemkilö ainakin tuon viestin on lukenut.

Tiedän ettei kannata parin päivän takia alkaa murehtimaan, mutta näihin oppii hyvin nopeasti. Tämä oli jonkin sortin poikkeus kaiken keskellä.

Tulin vain purkamaan tänne kuinka jestaksen idiootteja myyjiä tuolla netissä on. En tiedä lukeeko tuo missään mikä on se kriittinen aika tehdä ilmoitus, mutta kaikki tähän mennessä ovat olleet huijareita mitkä eivät ole viikkoon vastanneet.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Ja kaiken kokemasi jälkeen tuli tälläiset kaupat vastaan. Me emme ole nähneet kaikkea. Annetaan jatkossa asioille aikaa. Viikko ei ole vielä mitään.
En aijo muuttaa toimintatapojani näiden asioiden suhteen jos kerran yksi teki vähän sinne päin ja muut taas eivät.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 201
En voi suositella nimimerkkiä Eemil Ilvonen. Oltiin sovittu jo kaupat ja tapaaminen, mutta sitten perui kaupat ilman mitään syytä. Kommunikointi lisäksi sekavaa.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Hän on rekistöröitynyt vain kaksi päivää sitten? Mä luulin, että täällä on viikon karenssi, ennen kuin voi jättää ilmoituksen :confused::confused::confused:
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
89
asia kesken. Kuva nähty nimen kera ja postikoodi saatu. Odotellaan mitä paketissa tulee.
13.1 paketti saapui ja kuis ollakkaan toimiva näyttis siellä. Kaupa teosta sen verran täsmennän. Näyttis oli laitettu myyntiin ja harmaakarhu laitto yv mulle,että nyt löytys. nos ostin pois ja maksoin. 5 päivää kulu eikä mitään kuulu, vaikka sanoi laittavansa postiin 2päivän sisällä ja lupasi laittaa koodin(ei kuulunut joten koitin soittaaa) puhelimella ei kaveri saanut kiinni ja ainoa yhteyden pito io tech bbs kautta. No sitten näyttiksen paikaksi oli ilmoitettu helsinki(jossa se ei ollut vaan hänen kaverillaan jyväskylässä) lupasin että tulen noutamaan joka ei tietenkään onnistunut koska näyttis ei ollut ilmoitetussa paikassa.
no näyttiksestä pyysin kuvan jonka sain ja lupauduin ottamaaan vastaan jos lähettää saman päivän aikana(siis kaveri jyväskylästä)
no näyttis on nyt koneessa kiini ja toimii, mutta siitä puuttui takalevy, jonka lupasi lähettää jälkikäteen postissa minulle. vaikea kaveri saada kiinni, muuten semi ok kaupat. odotellaan nyt vielä se näyttiksen takalevy saapuvaksi.
update 24.1 takalevy saapui postissa, väärä takalevy. ei sovi näyttikseen.:facepalm:
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 577
Henkilötiedot editoitu pois, älkää postatko niitä tänne vaikka mieli tekisi.

@Harmaakarhu voisi kertoa oman näkemyksensä asiasta.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Jaa nyt se jo vaihto profiilin yksityiseksi.

Jännä, eikös tää heppu hakenu noudolla lähes kaikki mainerikortit? Helposti saa ROI ostetuista korteista kun parit kaupat kusettaa :vihellys:
 

Griffin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 136
Itse en ymmärrä sitä tarvetta tinkiä ja kysellä yv:llä.
Itse olen pistänyt monasti eri paikoissa tyyliin: EN VASTAA YV VIESTEIHIN, kysymykset vain tähän ketjuun.

Vasta, kun myyn - ostan on sovittu, niin on järkevää siirtyä YV:n.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Itse en ymmärrä sitä tarvetta tinkiä ja kysellä yv:llä.
Itse olen pistänyt monasti eri paikoissa tyyliin: EN VASTAA YV VIESTEIHIN, kysymykset vain tähän ketjuun.

Vasta, kun myyn - ostan on sovittu, niin on järkevää siirtyä YV:n.
Kukin tavallaan. Itse taas pidän mielummin hinta / tinkauskeskustelun YV:nä. Tämä ihan sen takia, että yleensä jos ketjussa joku alkaa tinkaamaan ja kauppa sitten ei toteudukaan jostain syystä, niin porukka kuvittelee että uuden tinkaamisen voi aloittaa siitä hinnasta mihin edellinen tinkaus päättyi.
 

Harmaakarhu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
104
Noniin, ristiin-naulitseminen käynnissä.

Asia tosiaan kesken @Nofait kanssa.
Kaupat tehty lauantaina. Ilmoitin hänelle että olen juuri lähdössä reissuun joten jos maksu viivästyy kerkeän postittamaan kortin vasta seuraavalla viikolla. Maksu tuli saman illan aikana mutta olin jo lähtenyt. Palauduin reissusta eilen, myöhemmin kuin oli tarkoitus.
Tässä nyt yritetty sopia että nakkaan hänelle kortista kuvan pvm ja nimitiedoillani jonka jälkeen hänen hyväksynnällä kortti lähtee postiin hetimmiten.

Huonosti hoidettu kauppa mutta kusettaa en ole yrittänyt.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 057
Aina tullutkin ihmeteltyä että miten uskallatte ostaa joltakin vastarekisteröityneeltä ilman myyntipalautteita noin kalliita tuotteita.
Vaikkakin, että voi sitä silti sattua niin kuin nytkin kävi, että toisella myyntisivustolla myyjä jolla hyvät palautteet, ja kauppoja tehty ennenkin, ei vastaa enää viesteihin ja tuote jo maksettu.
Postikin voi kyllä mokata, niin kuin vasta mokasi, ja posti meni väärään osoitteeseen.
Onneksi ei ollut pitkä matka niin sai lenkkeillä :lol:
 

Griffin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 136
Kukin tavallaan. Itse taas pidän mielummin hinta / tinkauskeskustelun YV:nä. Tämä ihan sen takia, että yleensä jos ketjussa joku alkaa tinkaamaan ja kauppa sitten ei toteudukaan jostain syystä, niin porukka kuvittelee että uuden tinkaamisen voi aloittaa siitä hinnasta mihin edellinen tinkaus päättyi.
Jos on laskenut hinnan, niin mitä järkeä sitä on sitten nostaa?
Ainankin itse lasken ihan hintapyyntiä aloituspostaukseen, jos ja kun lasken.
Ja jos joku tiinkii myyjän mielestä liikaa, niin voi ilmoittaa, että kauppoja ei synny tuohon hintaan. Myyntipakkoahan ei ole alle hintapyynön.

Se, että tarjoilee eriostajille YV:n erilaisiin hintoihin kosahtaa jossain vaiheessa omaan unohdukseen tai asian paljastuttua muuten.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Jos on laskenut hinnan, niin mitä järkeä sitä on sitten nostaa?
Ainankin itse lasken ihan hintapyyntiä aloituspostaukseen, jos ja kun lasken.
Ja jos joku tiinkii myyjän mielestä liikaa, niin voi ilmoittaa, että kauppoja ei synny tuohon hintaan. Myyntipakkoahan ei ole alle hintapyynön.

Se, että tarjoilee eriostajille YV:n erilaisiin hintoihin kosahtaa jossain vaiheessa omaan unohdukseen tai asian paljastuttua muuten.
Toki hinta on kaikille sama, mutta silti mielestäni helpompi hoitaa keskustelut tarjouksista YV:nä. Yleensä jos joku laittaa ketjuun tarjouksen niin vastaan siihen YV:nä ja ilmoitan ketjuun sitten onko kaupoista sovittu vaiko ei. Jos pyytää 100 EUR ja joku tarjoaa 70 EUR, voin YV:nä antaa vastatarjouksen esim. 80 EUR. Jos tuon heittäisi sitten ketjuun, mutta kauppoja ei syntyisikään tämän ostajan kanssa, niin sitten 80 EUR olisi ketjussa ja seuraava ehdokas varmaan tarjoaisi 60 EUR kun on tinkaamassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 899
Myyntipakkoahan ei ole alle hintapyynön.
Eikai sitä myyntipakkoa ole ollenkaan. Jos vaikka tuleekin katumapäälle sitten kun olisi aika myydä.
Tietenkin jos tätä tapahtuu koko ajan niin foorumin ylläpitäjä voi antaa penalttia,mutta yksittäistapauksissa ihan ymmärrettävää.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Eikai sitä myyntipakkoa ole ollenkaan. Jos vaikka tuleekin katumapäälle sitten kun olisi aika myydä.
Tietenkin jos tätä tapahtuu koko ajan niin foorumin ylläpitäjä voi antaa penalttia,mutta yksittäistapauksissa ihan ymmärrettävää.
Älä oleta, vaan lue säännöt, koska olet väärässä.

Kauppa-alueen säännöt ja ohjeet sanoi:
- Jos joku tarjoaa hintapyynnön, on tuote myytävä hänelle tällä hinnalla
Tuotteen voi ottaa pois myynnistä jos tuleekin katumapäälle, mutta mikäli siitä on tarjottu HP niin se on sääntöjen mukaan myytävä tarjoajalle.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 899
Ok, foorumin sääntöjen mukaan pitää myydä, mutta silti ei ole mikään pakko myydä jos ei halua (sinua ei voida pakottaa myymään vaikka foorumin säännöissä niin lukee), siitä saa (ehkä) vain banskua, riippuen syystä.
En kyllä usko että jos on hyvä syy olla myymättä siitä rangaistaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 514
Ok, foorumin sääntöjen mukaan pitää myydä, mutta silti ei ole mikään pakko myydä jos ei halua (sinua ei voida pakottaa myymään vaikka foorumin säännöissä niin lukee), siitä saa (ehkä) vain banskua, riippuen syystä.
En kyllä usko että jos on hyvä syy olla myymättä siitä rangaistaan.
Ja mikähän se hyvä syy sitten on?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 899
No vaikka se, että uus näytönohjain hajos ja vanha joudutaan laittamaan takaisin koneeseen, jne.
Oma pointti on se, että mikään pakko ei ole myydä, se että ei myy voi johtaa foorumin sisäisiin rangaistuksiin, mutta siinä kaikki, mihinkään muuhun se myymättömyys ei johda.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 514
No vaikka se, että uus näytönohjain hajos ja vanha joudutaan laittamaan takaisin koneeseen, jne.
Oma pointti on se, että mikään pakko ei ole myydä, se että ei myy voi johtaa foorumin sisäisiin rangaistuksiin, mutta siinä kaikki, mihinkään muuhun se myymättömyys ei johda.
No tuskin joudut oikeuteen,mutta banaania voit saada ja joku voi mulkkunakin pitää.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Eihän sitä ole lakiakaan pakko noudattaa, sakkoja tulee tai korkeintaan linnaa jos jättää laskunsa maksamatta. Ei kukaan voi ketään pakottaa lakia noudattamaan. :facepalm:

Eiköhän se lähtökohta ole, että käyttäjät jotka myy/ostaa tavaraa tällä foorumilla noudattaa tämän foorumin sääntöjä, tai sitten voi käydä kuten fossiili tuossa yllä sanoi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
638
Jospa tuolla HP tarjoamisen pakkomyynnillä tarkoitetaankin, että jos joku HP:n tarjoaa niin hänelle on pakko mydä eikä jäädä odottamaan 10 € korotusta jonka reiska vielä tekee
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
244
@Harmaakarhu

Ostin kyseiseltä käyttäjältä Joulukuun loppupuolella kaksi näytönohjainta. Ei ole näkynyt pakettia tahi seurantakoodia ja kaveri tosiaan lopetti viesteihin vastailun tässä muutaman päivää sitten.

Jos joku viitsisi privalla heittää kaverin henkilötietoja, niin saadaan vielä yksi rikosilmoitus lisää raapustettua. Itsellä ei tullut noita talteen, kun menin maksamaan suoraan Ethereumilla ja pöljänä luotin, että useat positiiviset palautteet merkkaisivat mitään.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
723
Ostin käyttäjältä @striimIT viime viikon maanantaina prosun ja tuulettimen.

Myydään - Intel Celeron G3900 [JKL]

Sovittiin YV:llä tilisiirto ja hän lupasi laittaa paketin postiin heti kun rahat näkyy tilillä. Maksoin prosun heti (viime viikon maanantaina) ja sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään. Olen pari YV:tä laittanut ja kysellyt postin seurantakoodia tai edes infoa että missä mennään, mutta ei mitään vastausta vaikka on käynyt foorumilla molempien viestin jälkeen.

Ei tässä nyt vielä vältämättä mistään varsinaisesti huijauksesta tarvitse olla kyse - tosin jos paketti olisi postitettu luvatusti heti kun rahat näkyy tilillä, niin sen olisi pitänyt jo olla minulla - mutta todella erikoista tälläinen viikon täydellinen radiohiljaisuus, vaikka herra käy foorumilla aktiivisesti.

------------

Ja sellainen päivitys, että vähän tämän viestin jälkeen tuli YV:llä ilmoitus, että paketti on viety postiin ja sain myös seurantakoodin. Joten kaikki näyttäisi olevan ok, mutta olisi ihan kiva laittaa infoa, jos ei pysty viemään pakettia sovitulla aikataululla postiin. Tai edes vastata YV viesteihin, eikä pitää viikon radiohiljaisuutta, vaikka käy foorumilla :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
675
Huutonetissä minulta koijattiin vähän yli 300€ ja sama henkilö tekee täälläkin kauppaa. Kysymys onkin, että saanko antaa palautteen myös techbbs puolella + avautua tähän ketjuun?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 179
Huutonetissä minulta koijattiin vähän yli 300€ ja sama henkilö tekee täälläkin kauppaa. Kysymys onkin, että saanko antaa palautteen myös techbbs puolella + avautua tähän ketjuun?
Nimimerkki ainakin esille jos on sama henkilö kyseessä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
675
@JRantajoki otti minulta 300€ pikavippiä vähän ennen joulua. Myöntänyt poliisille tekosensa, eikä pysty maksamaan takaisin. Käsittely vielä kesken, mutta välttäisin kaupantekoa kyseisen henkilön kanssa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
@JRantajoki otti minulta 300€ pikavippiä vähän ennen joulua. Myöntänyt poliisille tekosensa, eikä pysty maksamaan takaisin. Käsittely vielä kesken, mutta välttäisin kaupantekoa kyseisen henkilön kanssa.
Useampi sata erinomaisesti onnistunutta kauppaa vuosien varrella murossa, täällä, huutonetissä ja muilla sivuistoilla.. sitten yksi ainoa (toki pahasti) epäonnistunut kauppa. Olisin mielelläni koittanut asiaa sopia sinun kanssa vielä pidemmällekin, mutta sinä koit oleellisemmaksi sen että minua rankaistaan.. joten näin edetään ja koitetaan hoitaa homma pois alta mahdollisimman helposti sitä kautta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
675
Useampi sata erinomaisesti onnistunutta kauppaa vuosien varrella murossa, täällä, huutonetissä ja muilla sivuistoilla.. sitten yksi ainoa (toki pahasti) epäonnistunut kauppa. Olisin mielelläni koittanut asiaa sopia sinun kanssa vielä pidemmällekin, mutta sinä koit oleellisemmaksi sen että minua rankaistaan.. joten näin edetään ja koitetaan hoitaa homma pois alta mahdollisimman helposti sitä kautta.
Valehtelit minulle, valehtelit poliisille ja minun olisi pitänyt sopia asia kanssasi, että sinun näkökulmasta saataisiin mahdollisimman helposti sovittua?!?! En ole tekemässä sovintoa rikollisten kanssa, että jäisi rangaistus teosta saamatta. Kertokoot tämä tarpeeksi ajattelutavastasi. Kuvittelet varmaan ettet tehnyt mitään väärin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Valehtelit minulle, valehtelit poliisille ja minun olisi pitänyt sopia asia kanssasi, että sinun näkökulmasta saataisiin mahdollisimman helposti sovittua?!?! En ole tekemässä sovintoa rikollisten kanssa, että jäisi rangaistus teosta saamatta. Kertokoot tämä tarpeeksi ajattelutavastasi. Kuvittelet varmaan ettet tehnyt mitään väärin.
Eipä tässä auta muu kuin saada homma mahdollisimman sulavasti pakettiin (asian sopiminen olisi varmasti sinullekin helpointa eikä vain "minun näkökulmastani"), ja pikkuhiljaa yrittää palauttaa ansaittu hyvän kauppamiehen maine, mihin ikävä kyllä menee varmasti vuosia. Olen ollut sinulle (ja viranomaisille) hyvin avoin ja olen kyllä sinulle tehnyt hyvinkin selväksi sen että koen tehneeni väärin, ja myös miksi päädyin tekemään mitä tein. Tämä asia varjostanee minua vuosikausia, joten kyllä sinä varmasti tulet saamaan oikeutta minua kohtaan rankaisun muodossa useammaltakin kantilta.
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
733
Käyttäjä nimeltä Nalle54:n kanssa sovittiin kaupat GTX1080:sta. HP oli 560, mutta hyväksyi minun tarjouksen. Sovittiin noutoaikakin.
Hetkeä myöhemmin perutaan:
 

Liitteet

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 416
Samanlaisia tapauksia tullut muutaman kerran täällä. Jos kerran kaupat sovitaan, niin sitten sen pitäis pitää. Mutta minkäs teet.. :(

Ihmisiä on joka junaan ja osa jää asemallekkin :)
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
733
Samanlaisia tapauksia tullut muutaman kerran täällä. Jos kerran kaupat sovitaan, niin sitten sen pitäis pitää. Mutta minkäs teet.. :(

Ihmisiä on joka junaan ja osa jää asemallekkin :)
Turhaa ajanhaaskausta. Justiinsa Torista maksoin ennakkoon jollekkin toiselle näyttiksestä, että postittaisi. Ei ole postittanut tai vastannut viesteihin maksun jälkeen.

Nyt sitten päätin sopia naamatusten kaupat ja näitäkin näköjään perutaan. Minun maailmassa sovittu asia pitää. Kyse ei ole kuitenkaan kuin kympeistä tässä tapauksessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 306
Käyttäjä nimeltä Nalle54:n kanssa sovittiin kaupat GTX1080:sta. HP oli 560, mutta hyväksyi minun tarjouksen. Sovittiin noutoaikakin.
Hetkeä myöhemmin perutaan:
Luetun (sääntöjen) ymmärtäminen tuntuu monesti olevan kovin vaikeata tässä adhd-maailmassa. :lol: Parempi sanoa, että katsellaan tässä vielä muutama päivä, josko päästäisiin lähemmäs hp:tä, kuin että annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 651
Viestejä
4 197 365
Jäsenet
70 762
Uusin jäsen
JaffaTheNeste

Hinta.fi

Ylös Bottom