1000e tietokonetta

Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
15
Olen siis ostamassa n.1000e pelitietokonetta. Pelejä joita pelaan on esim overwatch, gta V ja pubg. Onko ideoita osista?
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
@JuhoN Tuossa joutuu ilmeisesti winodwsista ja kasauksesta maksamaan aika paljon kun vastaavat osat saa aika paljon halvemmallakin. Mielestäni kerroinlukittu i5-8600 tai ryzen ois prossuksi järkevämpi halvemman emon kera. Sitten kun sen kasauksen tekee itse ja käyttiksen hankkii vaikka täältä palstalta niin saa jo 6gb mallin näyttiksestäkin
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Ongelma on siinä, että itse kasattu kone maksaa nyt 1250€, jos haluaa sellaisen kivan. 3GB:n näytönohjain, neliydinprosessori ja huono poweri on sellaisia valintoja, joilla ampuu itseänsä jalkaan - ja ei täällä kukaan kasaile sellaisia koneita.

Toinen vaihtoehto on vaihtaa näytönohjain mopomalliin, mutta sitten ei pelit toimi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
15
Kannattaisiko tilata nyt vai odottaa jos joulun jälkeen tulee jotain hyviä alennuksia, koska on aikaa se pari viikkoa odottaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Tilaa ainakin Gigantin muistit, jotka tulee 11.1. 2018. Ne on se paras tarjous.

Komponentit ei ikinä laske mihinkään mega-aleihin. Varsinkaan tässä hintaluokassa.

--

Vuodenvaihteen jälkeen voit vaihtaa sujuvasti Inteliin, kun tulee uudet emolevyt :)

Se ei laske hintaa, mutta pelinopeutta tulee lisää. Hyötyohjelmat kärsii vain hiukan.

Muistit on edelleen hyvä tarjous ja nyt ostohousut jalkaan. Flare for AMD toimii myös Intel-alustalla, saat siitä sanani. Muisteja ei ole mahdollista optimoida prosessoreille, se on markkinointitarra vaan. Tässä tapauksessa, kun AMD:llä ei toimi kaikki muistit ollenkaan, niin nuo on vaan yhteensopivuussyistä merkattu AMD:lle.
 
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
15
Tilaa ainakin Gigantin muistit, jotka tulee 11.1. 2018. Ne on se paras tarjous.

Komponentit ei ikinä laske mihinkään mega-aleihin. Varsinkaan tässä hintaluokassa.

--

Vuodenvaihteen jälkeen voit vaihtaa sujuvasti Inteliin, kun tulee uudet emolevyt :)

Se ei laske hintaa, mutta pelinopeutta tulee lisää. Hyötyohjelmat kärsii vain hiukan.

Muistit on edelleen hyvä tarjous ja nyt ostohousut jalkaan. Flare for AMD toimii myös Intel-alustalla, saat siitä sanani. Muisteja ei ole mahdollista optimoida prosessoreille, se on markkinointitarra vaan. Tässä tapauksessa, kun AMD:llä ei toimi kaikki muistit ollenkaan, niin nuo on vaan yhteensopivuussyistä merkattu AMD:lle.
Eli siis voin vaihtaa inteliin palauttamalla vanhat vai ostamalla uudet?
 
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
15
Ja niistä gigantin muisteista onko se halvin myös hyvä ja toimiiko hyvin amd:n kanssa vai kannattaako ostaa ne kalliimmat
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Ja niistä gigantin muisteista onko se halvin myös hyvä ja toimiiko hyvin amd:n kanssa vai kannattaako ostaa ne kalliimmat

Noissa on se ongelma, että vaikka ne onkin tuolla listattuna, ja aikatauluksi sanotaan 11.1.2018, niin ei se välttämättä toteudu.
Hintakin voi muuttua. Eli en menisi niiden varassa.

Jos jokin näyttää liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä on.

Eli tuolla mun ehdottamalla kannattaa mennä vain.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
15
Noissa on se ongelma, että vaikka ne onkin tuolla listattuna, ja aikatauluksi sanotaan 11.1.2018, niin ei se välttämättä toteudu.
Hintakin voi muuttua. Eli en menisi niiden varassa.

Jos jokin näyttää liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä ei ole.

Eli tuolla mun ehdottamalla kannattaa mennä vain.
Ok
 
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
15
No kiitti kaikille ketkä autto mua tilaan siis noi osat. Vielä lisäkysymys että tarviiko noiden osien lisäks jottai kaapeleita tai lisätuulettimia?
 
Liittynyt
12.12.2017
Viestejä
15
Kiitti kaikille ketkä autto mua tilaan siis noi osat. Vielä lisäkysymys että tarviiko noiden osien lisäks jottai kaapeleita, lisätuulettimia tai lämpötahna
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
No kiitti kaikille ketkä autto mua tilaan siis noi osat. Vielä lisäkysymys että tarviiko noiden osien lisäks jottai kaapeleita tai lisätuulettimia?
Ei tarvitse. Mukana tulee kaikki mitä tarvitsee.
Toki 1 tai 2 lisätuuletinta olisi ihan ok.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 545
Okei mut eihän nekään paljoa maksa
Halvalla saa kelpoja tuulettimia, nämä on hyviä:

ARCTIC Arctic F12 PWM rev.2, 120 x 120 x 25, 600-1350RPM - 5,40€
BitFenix Spectre Fan 120mm, musta - 6,90€

Jos ostit tuon Regnum RG1 -kotelon, niin siinä tulee mukana vain yksi tuuletin, osta yksi tai kaksi ja laita eteen, niin saa ilman paremmin kiertämään. Kaapelit tosiaan tulee virtalähteen (ja kotelon) mukana. Ryzen 5 1600:n mukana tulee jäähy ja siinä on valmiiksi asetettu tahnat.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 485
Viestejä
4 163 923
Jäsenet
70 415
Uusin jäsen
Toivokipina

Hinta.fi

Ylös Bottom