Kimppamatka Joulusaunaan 2016

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 292
Hahaa ei en tule kiihottuneeksi alastomista miehistä. Olenhan tähän threadin kertonut ennen että minusta on mukava saunoa miesten kanssa Elixia kuntosalissa. Elixia kuntosalissa juteltiin "miehiä kiinnostavia asioita" esim. jääkiekko tai mahdollinen sota Pohjois Korea vs Etelä Korea kun Etelä Koreassa pelaavat jääkiekko Olymppialaiset vuonna 2018 siis nyt tulevana talvena.
No eihän Käyräsaareen menemisessä sitten ole mitään riskiä :)
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
No eihän Käyräsaareen menemisessä sitten ole mitään riskiä :)
No ehkä olet oikeassa että ei ole riskiä mutta on kuitenkin turhan kaukana ja olen 100% hetero. Elixia muuten on kyllä enemmän tai vähemmän auki joulun aikana ja ei ole niitä Suomen "halvempia" kuntosaleja vaikka voi vaikuttaa hintaan jos jättää pois rymäliikunnan ja ei ota esim koko kaupungin tai koko maan kaikki Elixia kuntosalit.

Jos menen joulun aikana saunomaan muualle niin hyvin todennäköisesti Elixia kuntosalille.

Syytä olisi mennä ja ole bodari painonnostaja mutta fitness, juoksumatto jne hyvä ajattellen että jouluna syödään paljon ruokaa.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 292
No ehkä olet oikeassa että ei ole riskiä mutta on kuitenkin turhan kaukana ja olen 100% hetero. Elixia muuten on kyllä enemmän tai vähemmän auki joulun aikana ja ei ole niitä Suomen "halvempia" kuntosaleja vaikka voi vaikkuttaa hintaan jos jättää pois rymäliikunnan ja ei ota esim koko kaupungin tai koko maan kaikki Elixia kuntosalit.
Entä jos Elixiassakin kanssasi on saunonut homoja, silloinhan et enää ole 100% hetero :eek:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Entä jos Elixiassakin kanssasi on saunonut homoja, silloinhan et enää ole 100% hetero :eek:
Hahaa hyvää huumoria. Olen saunonut satoja kertoja kuntosalissa ja yleisissä uimahallien saunoissa ja en ole nähnyt mitään homoilua missään.

Se on sitten toinen asia mitä voi tapahtua jonkun kotona jos mies ja nainen menee saunomaan yhdessä omalla kesämökillä tai kotona. Mitä homoparit tekee kotona niin se ei kuulu minulle ja se on heidän asiansa.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 292
Hahaa hyvää huumoria. Olen saunonut satoja kertoja kuntosalissa ja yleisissä uimahallien saunoissa ja en ole nähnyt mitään homoilua missään.

Se on sitten toinen asia mitä voi tapahtua jonkun kotona jos mies ja nainen menee saunomaan yhdessä omalla kesämökillä tai kotona. Mitä taas homoparit tekee kotona niin se ei kuullu minulle ja se on heidän asiansa.
Mutta eihän se poista sitä tosiasiaa, että olet ehkäsaunonut homon kanssa jos et ole nähnyt homoilua :think:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mutta eihän se poista sitä tosiasiaa, että olet ehkäsaunonut homon kanssa jos et ole nähnyt homoilua :think:
Se on totta eihän homot todennäköisesti sano muille saunassa että "kuulkas minä olen homo tai biseksuaali:lol:"

Olisi muuten hyvää huumoria olla joku piillokamera joka vain filmaisi miesten ilmeitä isossa yleisessä kuntosalin tai uimahallin saunassa jos joku sanoo yhtäkkiä "kuulkaas minä olen homo ja pidän teistä...":D

Jos on noin paranoidi niin sitten ei aviomies tai poikaystävä uskalla päästä naista/vaimoa uimahallien ja kuntosalien luo kun pelkäävät että siitä tulee lesbo saunassa:rolleyes:.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mestaritonttu ja Drinkkeri. Tiedoksi teille Elixia kuntosalissa on kyllä komeita miehiä se myönnetään ainakin jotkut niistä.

Myös kun katson leffoja/TV sarjoja haluaa nähdä edustavia henkilöitä.

Se sanottuna mitä kuuntelit viimeksi threadissa julkaisin tällaisen videon:


Jos minut pitää saada kiihottuneeksi niin sitten pitää olla naiskaunetta... olen 100% hetero. Edellenkään en toki vihaa homoja ja se on heidän valintansa ja makunsa.

Ylipäänsä jos katsoo monta muusikkivideota mitä olen linkittänyt niin usein näkyy naiskaunetta...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Eikös eräs Superego aikoinaan lähes yhtä ponnekkaasti hokenut tuota 100% heterouttaan..
Eli rohkeasti vaan sinne Joulusaunan lauteille!
Itse muistan vain Superegon kaapista tulon jälkeisen ajan, jolloin korosti homouttaan samalla sinnikkyydellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Näiden "olen 100% hetero"-tyyppien olisi hyvä käydä tutkiskelemassa itseään joulusaunassa. Jatkuva muille ja itselleen vakuuttelu kertoo vain sisäisestä konfliktista, joka pahenee päivä päivältä. Ehkä sopivassa seurassa on helpompi antaa asioiden mennä omalla painollaan ja hyväksyä oma itsensä sellaisena kuin on.

Tällä foorumilla tuskin kukaan on homoja vastaan. Varsinkin jos ne on Suomen vuokranantajat -liiton jäseniä. Komeille, menestyville ja fiksuille homomiehille on aina kysyntää.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Näiden "olen 100% hetero"-tyyppien olisi hyvä käydä tutkiskelemassa itseään joulusaunassa. Jatkuva muille ja itselleen vakuuttelu kertoo vain sisäisestä konfliktista, joka pahenee päivä päivältä. Ehkä sopivassa seurassa on helpompi antaa asioiden mennä omalla painollaan ja hyväksyä oma itsensä sellaisena kuin on.

Tällä foorumilla tuskin kukaan on homoja vastaan. Varsinkin jos ne on Suomen vuokranantajat -liiton jäseniä. Komeille, menestyville ja fiksuille homomiehille on aina kysyntää.
Hmm jaha noh minä pysyn kyllä heterona ja sillä siisti.

Toiseksi suuri syy myös en jaksa mennä vaikka olisi hetero sauna kun asun Varsinaissuomessa ja Lahti on turhan kaukana.

Suomen vuokranantaja risteilylle haluan mennä seuraavalla kerralla verkoustumaan se pidetään noin kerran vuodessa kesällä tai lähellä kesää. Kyseisellä risteilyllä on sekä miehiä ja naisia. En ole koskaan käynyt ennen aina on ollut jotain esteitä ajattelin käydä vuonna 2017 mutta sitten epäonnekkaasti sairastuin ennen matkaa ja en mennyt.

Kyllä minä voin toki matkustaa kauaskin mutta silloin matkustan naisten perässä ja vuonna 2012 matkustin Ukrainaan...

Toki voin tavata miehiä tarkoituksella saada uusia ystäviä mutta ensisijaisesti Varsinaissuomessa.. minulla on ystäviä pääkaupunkiseudulla ja Vaasan lähellä mutta se matkustaminen on aina aikaa vievää.

On vähemmän tärkeätä että ystävät asuu lähellä toisiaan on jos tekee ulkomaan matkan yhdessä. Minulla on ystävä joka asuu Vantaalla ja hänen kanssa on joskus harvoin matkustellut mutta kun se useimmiten valittaa että ei ole budjettia niin esim. Ukrainassa kävin yksin.

Epäonnekkaasti minun ystävät Varsinaissuomessa ei ole kiinostunut matkustamisesta ulkomaille. Uudeelle ystävälle joka pitää matkustamisesta olisi käyttöä sen myönnän.

Sitä arvostaa esim suomenkieltä todella paljon jos matkustaa ulkomaille jossa muut ei puhu suomea ja puhuvat esim venäjää.
 
Viimeksi muokattu:

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Juu-u, ymmärretään. Eikä haittaisi jos hän olisi äidinkielenopettaja. Ja 100% hetero.
Mitt modersmål är svenska. Noh toisaalta olen kyllä tavannut suomenruotsalaisia Elixiassa ja jos paljon väkeä sinne menee eiköhän sellainen ystävä voi löytyä.

Käytännössä puolet minun ystävistäni on suomenkielisiä ja toinen puolet äidinkieli on ruotsi. Se Vantaa ystäväni jonka mainitsin harvinaisena matkakumppanina (valittaa budjettia useimmiten) niin hänen äidinkieli on suomi.

Ei minulla ole väliä jos uuden ystävän äidinkieli on suomi tai ruotsi. Saunassa on juteltu monta kertaa molemmilla kielillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 699
Näiden "olen 100% hetero"-tyyppien olisi hyvä käydä tutkiskelemassa itseään joulusaunassa. Jatkuva muille ja itselleen vakuuttelu kertoo vain sisäisestä konfliktista, joka pahenee päivä päivältä. Ehkä sopivassa seurassa on helpompi antaa asioiden mennä omalla painollaan ja hyväksyä oma itsensä sellaisena kuin on.

Tällä foorumilla tuskin kukaan on homoja vastaan. Varsinkin jos ne on Suomen vuokranantajat -liiton jäseniä. Komeille, menestyville ja fiksuille homomiehille on aina kysyntää.
Jostain muistan lukeneeni että 100% heteroita on jotain 1% ihmisistä, sen mukaan aika monessa asuu pieni bi:think:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
16 423
Jos minut pitää saada kiihottuneeksi niin sitten pitää olla naiskaunetta... olen 100% hetero.
Ja paskat, kukaan ei ole 100% hetero.

Demonstroin:




Älä edes yritä väittää että tuon spoilerin avaaminen ei aiheuttanut yhtään väpinää housuissa :smoke:
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
eräs mysteerio tähän asiaan liittyy: nimittäin tämä tuttavani joka taannoin käyräsaaressa vieraili, vaihtoi sen reissun jälkeen kännykkänsä soittoääneksi tällaisen kappaleen vaikkei tietääkseni osaa sanaakaan venäjää (hänen äidinkielensä siis ruotsi, jossain määrin mokeltaa suomea ja tietysti sitten englantia)




tulisiko tästä huolestua :confused:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ja paskat, kukaan ei ole 100% hetero.

Demonstroin:




Älä edes yritä väittää että tuon spoilerin avaaminen ei aiheuttanut yhtään väpinää housuissa :smoke:
Ei aiheuttanut mitään väpinää. Lopeta jo uskominen että kaikki on homoja tai biseksuaaleja.

Toki voisin ottaa ystäväksi myös rumemman miehen kun noi. Nuo ovat sitä malli tasoa mutta useimmat miehet ei ole noin komeita.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
590
Jotenkin lanka tuntuu ajautuneen sivuraiteille.. Stargate2017 on varmaan jokaisessa postauksessaan puhunut homoista tai homoilusta. Eiköhän jätetä ne fantasioinnit johonkin toiseen ketjuun ja keskitytään täällä saunomiseen.

Onko tuolla oikeasti kukaan koskaan käynyt? Vai onko koko aihe vaan mestaritason trollausta?
 

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
550
Tähtiportilla on kyllä kaapinovi jo enemmän kuin raollaan... Ei niin että siinä olisi mitään hävettävää.

Eräs jo eläköitynyt kollega totesi jo vuosia sitten että "tänäpäivänä vain heteroseksi on perverssiä", että menehän nyt vaan tekemään reportaasia tuonne pelipaikalle.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Trollausta vai ei, se selviää katsomalla asiaa pintaa syvemmältä. :think:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 109
Viestejä
4 191 662
Jäsenet
70 865
Uusin jäsen
Southsidespinner

Hinta.fi

Ylös Bottom