Virallinen BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY 2017 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
Jos noita Philipsen Hue lamppuja löytyy tarjouksesta jostain niin saa vinkata. Löytyy jo tuo aloituspakkaus niin pitäis saada vielä Philips hue lightstrips, himmennin kaukosäädin ja tosiaan noita lamppuja.
Osta useampi aloituspakkaus niin olen itsekin tehnyt. Harvemmin niitä yksittäisiä lamppuja myydään alennuksessa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Powerin, gigantin ja xxl tarjoukset samaa tasoa tai jopa huonompia kun viikkotarjoukset yms. Pitäisikö olla kiitollinen, että rahaa säästyy, olisi kyllä muutama tavara hakusessa :tdown::(
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 285
Jos noita Philipsen Hue lamppuja löytyy tarjouksesta jostain niin saa vinkata. Löytyy jo tuo aloituspakkaus niin pitäis saada vielä Philips hue lightstrips, himmennin kaukosäädin ja tosiaan noita lamppuja.
Powerilla on tosi hyvä tarjous. 99€ 3 värillistä lamppua ja keskusyksikkö. Ei ainakaan itellä ole koskaan halvemmalla tullut vastaan.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
536

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 982
Tuo mg279q veikon koneessa vissiin ok? Onko tuo hyvä näyttö?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Gigantista sai äsken jo tilattua vaikka piti vasta tasalta alkaa. Saas nähdä menikö tilaus perille asti...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
544
Ehkä hieman väärään ketjuun kysymys, mutta miten noi BF tarjouksissa olevat vpn-palveluiden maksut menevät? Maksetaanko niissä kuukausimaksua vai kerralla joku isompi summa pitkälle ajalle?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860

Tim Apple

Amazing!
Tukijäsen
Team Apple
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
716
Toimitusvalinta jäi Gigantissa pyörittään... eikös ostoskori varaa tuotteen?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
768
gamestopissa oli joitan 10e pelejä niin nappasin mass effect andromedan ps4:lle...tosin taitaa sivuille tulla noi tarjoukset vasta puolenyön jälkeen tai aamulla
 

Tim Apple

Amazing!
Tukijäsen
Team Apple
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
716
Joo. Taitaa mennä verkkiksestä tilaukseen, ku ei gigantissa pääse ostamaan. Kokemuksia matkahuollon jakopaketista tällein nopeesti tiivistäen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Tuo partakone tuli tilattua kun sai vielä 111€ hinnasta ilmeisesti 35€ cashbackin, eli koneelle jäi 76€ hintaa. Sanoisin että äkkipäätä ihan hyvä diili.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Riippuu koosta. Ainakin isojen koneiden (pesukoneet) kuljetus todella hidasta pk-seudulla. En suosittele.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
195
Minä olen Gigantin "odotushuoneessa"...

Edit: tää on niin aina tätä perseilyä...

"Verkkosivuillamme on tällä hetkellä paljon liikennettä, mutta sinun vuorosi on aivan pian!
Olemme luoneet tämän "odotushuoneen" varmistaaksemme, että pystyt ostamaan haluamasi tuotteet. Heti, kun jono on hieman lyhempi, sinut siirretään maksusivulle. Kiitos kärsivällisyydestäsi.Älä sulje selainta tai päivitä sivua. Sinut siirretään automaattisesti eteenpäin omalla vuorollasi"
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Mut päästää välillä pois siitä, mutta hinnat edelleen vanhat joten joutuu päivittämään sivun.
 

Tim Apple

Amazing!
Tukijäsen
Team Apple
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
716
Noni. Sain ostettua Lg:n 65" C7:n ja uhd-soittimen Gigantista. Ei ollut hdmi 2.0 kaapeleita varastossa, kuljetus kotiovelle pakko ottaa (oisin voinut hakeakin), maksoi 45 eur ja kaiken lisäksi toimittaa 8-16, kun oon vittu töissä. Noh, kyl mä liukumalla pystyn aamulla venaan ja iltapäivällä tulla ajoissa pois, mutta ei noi kuriirit tuu ikinä silloin kun on sovittu. Well played Giganten
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 351
Kukaan nähnyt 4k bluray soitinta missään tarjouksessa alle 100e?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 659
On tää kyllä. Ei päässy ostaa kikantista kalleinta, ku ei hinnat päivity tarjoushinnoiksi vaikka kello jo reilusti yli 22.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
223
Mä mitään kuivausrumpua olis tarvinnukkaa. kikantti pitäköön tunkkinsa :D
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
212
Tuleekohan tuo DJI Phantom 4 Pro vielä paremmalla hinnalla, kun tuolla dustinilla :tdown:
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Hue-paketissa saldot hupenee. Pääsikö joku siis tilaamaan 99 hinnalla ja jos, niin miten?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 760
G25/G27 uusissa kuorissa. Oli aiemmin lähes koko ajan jossain puljussa alessa alle 200€, mutta nyt viime aikoina taas hinta ollut kyllä pilvissä.
Joo eli ei mitää kiirettä ostella, jos vaikka laskis joulun jälkeen. Ei ole nyt ollut pakottavaa tarvetta pelailla autopelei muutenkaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
136
Gigantin lehdessä tarjouksessa olleet reitittimet gigantin sivuilla normaalilla hinnalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 659
Gigantin lehdessä tarjouksessa olleet reitittimet gigantin sivuilla normaalilla hinnalla.
Gigantilla ylipäätään ihan parilla hassulla tuotteella hinnat päivittyi oikeiksi tarjoushinnoiksi kympiltä, kaikkien muiden osalta ootellaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
On kyllä jäätävän ärsyttävä tuo Gigantin ostoskorihomma. Laskuri vain pyörittää "odota 10s" uudelleen ja uudelleen. Ei vieläkään pääse ostoskoriin ja tasalta aloitin. Antaisi edes jonkun vuoronumeron, että tietäisi konkreettisesti missä mennään.

Olisin mieluummin tilannut C7:n Gigantista mutta mennään nyt sittem Verkkiksellä, kun price matchasivat ja sivut toimivat sentään siellä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
147
Noni. Sain ostettua Lg:n 65" C7:n ja uhd-soittimen Gigantista. Ei ollut hdmi 2.0 kaapeleita varastossa, kuljetus kotiovelle pakko ottaa (oisin voinut hakeakin), maksoi 45 eur ja kaiken lisäksi toimittaa 8-16, kun oon vittu töissä. Noh, kyl mä liukumalla pystyn aamulla venaan ja iltapäivällä tulla ajoissa pois, mutta ei noi kuriirit tuu ikinä silloin kun on sovittu. Well played Giganten
Näissä tilanteissa oon itse ottanut aina etäpäivän. Pienkerrostalon ala-ovesta myös sivuovi auki, ettei jää siitä kiinni ("paina asunnon numeroa summerista" on liian monimutkaista kuriireille usein). :D Säästää kummasti hermoja useamman epäonnisen "oon kotona aikaisin töistä / lähden myöhemmin aamusta töihin" päivän sijaan, joten kantsii harkita etää, jos yhtään mahdollista.

--

Aiheeseen: Itselle tarttui iPhone 7 Gigantista 550e. Sekin 50 kpl erä taisi kadota muutamassa minuutissa.o_O
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
157
Tässä on kyllä hyvää aikaa miettiä ostoksen järkevyyttä ja perua tilaus. Nukkuminenkin rupeaa tuntumaan jo houkuttelevammalta tarjoukselta.
Hyvin tehty Gigantti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 498
Viestejä
4 164 372
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom