Playerunknown's Battlegrounds (PC)

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 871
Minkälaista se kannattaisi sitten tutkailla käytettynä, entä jos olisi sen 200-300e laittaa uuteen saako sillä mitään ihmeellistä?
200-300 eurolla saa jo erittäin hyvän näyttiksen. Nvidialta 1050, 1050ti ja halvimmat 3Gb:n 1060 ovat tuossa 300 euron pintaan. AMD:ltä RX560 ja RX570.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
722
Minkälaista se kannattaisi sitten tutkailla käytettynä, entä jos olisi sen 200-300e laittaa uuteen saako sillä mitään ihmeellistä?
200-300 eurolla saa jo erittäin hyvän näyttiksen. Nvidialta 1050, 1050ti ja halvimmat 3Gb:n 1060 ovat tuossa 300 euron pintaan. AMD:ltä RX560 ja RX570.
3gb näyttiksen muistia on aikalailla minimi millä peli pyörii edes vähän. Suosittelisin jo korttia mistä löytyy 4gb. Lisäksi kahdella kaverilla AMD:n korteilla ollut pieniä vastoinkäymisiä pelin kanssa. Samaa lueskellut redditistä silloin tällöin.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 696
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
10
Käytetty 1060 6Gb olis paras tuossa 200-300 hintaluokassa. saisi varmana jonkun MSI:n Gaming X:n tai Asusin Strixin joka olis iha priimaa.

Edit. Itseasiassa tämä Asusin Dual-jäähy riittänee tuohon 1060:n ihan passelisti vaikka ei maailman hiljaisin tietysti ole. Siis 1060 6Gb 279 €
Asus GeForce GTX 1060 DUAL OC -näytönohjain, 6GB GDDR5 (Foorumitarjous!) - 279,90€
Onko tämä nyt tällä hinnalla paras mitä saapi, jos on niin pistänkin tämän tilaukseen?
 

Sothis

★★★
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
611
GTX 1060 6GB riittää just sopivasti High-presetille 1080p resolla (4790K:n kaverina). Mulla on vsync pois päältä ja Nvidia Inspectorista rajoitettu 60fps ruudunpäivitys. Näyttää tarpeeksi hyvälle ja hiirikontrolli on lagitonta kun ei ole vsync päällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 428
Tässä lopputulos kun pelasin minua kokeneemman kaverin kanssa duo:a :cigar2:
Nimi peitetty excelöinnin estämiseksi :vihellys:

pubg.jpg
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
373
Tässä lopputulos kun pelasin minua kokeneemman kaverin kanssa duo:a :cigar2:
Nimi peitetty excelöinnin estämiseksi :vihellys:

Mahtava fiilis voittaa, kun tappoja pyöreä nolla. Itselle käynyt kerran duossa samanlailla ja tulipa tosi hyödyllinen olo :cigar2:

Tuli tänään myös pelattua paras peli tähän mennessä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 428
Mahtava fiilis voittaa, kun tappoja pyöreä nolla. Itselle käynyt kerran duossa samanlailla ja tulipa tosi hyödyllinen olo :cigar2:
No älä muuta sanoa :lol:
Hauskaa tuossa oli vielä se, että kun jäljellä oli kaksi tyyppiä meidän lisäksi niin ne kuolivat pelialueen ulkopuolelle.
 

Gereti

SER-Mies
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
164
Tässä parkkeerauksen mallia:


Mahtava kun jollakin ei piirry rakennukset, voi ajaa mistä ja mihin vain.
Kerran sain 3 pyöräisellä pärrällä knowkdownin ajamalla talonsisällä olleen vihun ylitte juuri tämän takia :vihellys:
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Olen aivan liian älykäs käydäkseni räbässä. Mutta excelöinti ilmeisesti täysin peliin liittymätön asia.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
26
Olen aivan liian älykäs käydäkseni räbässä. Mutta excelöinti ilmeisesti täysin peliin liittymätön asia.
En juuri käy räbässä, enkä ole mikään kovin älykäskään, mutta ihan vaan tuo nimen peittelyn johdosta päättelisin excelöinnin tarkoittavan yksilöintiä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 428
En juuri käy räbässä, enkä ole mikään kovin älykäskään, mutta ihan vaan tuo nimen peittelyn johdosta päättelisin excelöinnin tarkoittavan yksilöintiä?
Tarkoittaa juurikin käyttäjän tietojen kaivelua ja kirjaamista johonkin (exceliin). Mutta unohdetaan excelöinnit nyt ja puhutaan PUBG:ista :tup:
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Milläs nvidian ajureilla porukka pelaa tätä? Onko noi uusimmat mistään kotoisin?
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Kerran otettiin squadivoitto niin, että 2/4 squadissa eivät edes ampuneet ketään, 1 tappoi yhen ja minä napsin viimeisenä 5 ja voiton.

Oli vähän sellainen peli, että juostiin pohjoisesta alueiden perässä (ja ei nähty ketåän matkalla) militarylle jossa vähemmän yllättäen sota päällä ympyröiden pienentyessä. Jouduin erilleen muista ja muut lahdattiin kylmästi piilosta sinne. Pääsin sitten kar98 napsimaan kyljestä kun kaksi muuta viimeistä squadia tappeli keskenään, jäi enää yksi henkiin jonka sain autohalikolla yllätettyä
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Soolossa on kerran voitto ilman tappoja tullut, ampunukkaan en koko matsin aikana ko vajaan lippaallisen. Oli hieman WTF-fiilis ko viimeinen kuoli rinkulaan ja ite keskellä peltoa ilman mitään suojaa kyykkäsin ja ateria lävähti ruutuun. Osumapisteitä taisin kerätä kokonaista 15 tuossa matsissa.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Toinen "hailaitti" tuli tehtyä. Tää kyllä kiteyttää lähinnä sen miten paska oon ampumaan :D Illalla harjoitukset jatkuu.

 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
106
Kai se on pakko itekin bindata ampuminen mwheelup+down kun makronappeja ei pelivälineistä löydy.

Nakertaa nuo kuolemat missä räpsähtää 10 kutia sekunnissa esim. mini14:lla tai m16:lla :bored:
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 696
Kai se on pakko itekin bindata ampuminen mwheelup+down kun makronappeja ei pelivälineistä löydy.

Nakertaa nuo kuolemat missä räpsähtää 10 kutia sekunnissa esim. mini14:lla tai m16:lla :bored:
Kylä M16 pystyy burstilla kliksuttelee aika nopsaa lippaallisen iha normistikin.
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
106
Kylä M16 pystyy burstilla kliksuttelee aika nopsaa lippaallisen iha normistikin.
Toki, mutta tarkoitin tässä nyt single fire kliksuttelua sellaisella tahdilla että itse en ainakaan pysty tähtäämään samaan aikaan tai vähintäänkin pakko pitää hiirtä toisella kädellä paikallaan.

Ehkä 15+ vuotta fps pelien parissa on aiheuttanut mun sormiin pahan nivelreuman ja katkerana täällä vaan huutelen :vihellys:
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 696
Juu ymmärsin kyllä mitä tarkotit. Mutta tarkotin nimenomaan, että m16 pystyy kyllä ampumaan ns. sarjatahdilla jos haluaa ilman kikkailuakin. Tuo mini14 vaatinee sen rullan käytön.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
:) kaikkee sitä oppii, en tollasesta tiennytkään :o noh, annetaa jonneille sen verran eteen että itse en ala tuota käyttää :D
 
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
106
Kleinbussien ynnä muiden sijaan voisivat keskittyä korjaamaan pelikokemusta rikkovia asioita.

E-sports ready, joo-o. Kai sekin jotain kertoo että PU kertoo redditin AMA:ssa että suurimpana haaveena sillä ois toteuttaa yksinpelikampanja tonne saarelle :tdown:
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Kai sekin jotain kertoo että PU kertoo redditin AMA:ssa että suurimpana haaveena sillä ois toteuttaa yksinpelikampanja tonne saarelle :tdown:
Haaveena.
Taisi muillakin särähtää tuo toivomus, kun piti erikseen selventää ettei siitä oikeasti ole suunnitelmia.
Toki aina voi alla olevan twiitin tavoin vain toppuutella, oli totuus mikä olikaan.



Tosin edelleen se on ihan totta, että moni luulee kun tehdään uusi lippalakki niin se tarkoittaa ettei keskitytä bugeihin.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
8
Täytyipä itsekin tehdä koostevideo, kun onnistuin saamaan siipikarjapäivällisen melkoisen varomattomalla häröilyllä. Eli tässäpä tämmöistä; Kar98k on lähitaisteluase, kamikazena mopolla mereen ja viimeistä jannua en oikeastaan edes nähnyt, ammuin vain äänen perusteella ruohikkoon. :)

 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
EI luoja tääl on ihan tykkikovii pelaajia! :D Siis, miten vitussa kukaa voi pelaa tätä peliä noin hyvin?? Tämä on kysymys, ei vittuilua!

Jotkut on vaan tehty murhaamaan niinkuin esim Vipu :) Soooooooooooo sick :)
EDIT: no empä sanokaan mitään koska mitvit... Hienosti vedetty tuossakin edellisessä videossa! Itse oisin ampunut minnesattuu taas ja ois ihmetelty että mikä taas on? :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
En tiiä mite muilla menee mopon kanssa ajo mutta ite oon kyllä oppinu aika mestariks sillä vaikka itse sanonkin.
Voi hana pohjassa mennä mistä vaan eikä kaadu.
Alla olevissa videoissa tätä kuitenkaan ei näy tällä kertaa!




Tämä sit oli taas ihan outo... Mikä lie speedhackeri tai lagi...

 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 235
Muutama peli FPS servuilla ja onhan tämä vaikeata, huhhuh. Suurin ongelma on tähtääminen, en tiedä vaikuttaako fps:t (50-60) yleensä mutta tuntuu että osuminen on pirun vaikeata, säädin jo sensitivyä pienemmälle jos se auttaisi.

Kysymys: jos karsii terrain leveliä asetuksista niin tarkoittaako se sitä että ruohoa piirretään harvemmalti/lyhyemmältä matkalta? Ts. antaako tämä etua nähdä vihut? Mitkä grafiikka-asetukset auttavat (siis muuten kuin parantuvan ruudunpäivityksen tuoma etu) pelaamisessa vrt. nykytilanteeseen jossa kaikki on ultralla?

Ilmeisesti view distancen pitäminen tapissa ei auta yhtään?

Pitääkö ne kranaatit vielä virittää ennen heittämistä vai oliko se päivitys vasta tulossa?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Eli meinaatko distance leveliä, ainakin piirtää low asetuksella lyhyemmältä matkaa ja lentokoneesta pudotaessa ei piirrä rakennuksia niin korkealta mitä high asetuksella, ainakin itse pidän distancea highilla.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Eikö se ollu niin että view distancea ei kannata pitää ku low, koska pelaajat piirretään aina ja toi muuten riittää maassa ihan hyvin
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Eikö se ollu niin että view distancea ei kannata pitää ku low, koska pelaajat piirretään aina ja toi muuten riittää maassa ihan hyvin
Joo pelaajat piirretään ruudulle aina, näin ainakin on käsitys. Säästäähän tuo kortilta jonkin verran tehoja :)
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 235
Eli meinaatko distance leveliä, ainakin piirtää low asetuksella lyhyemmältä matkaa ja lentokoneesta pudotaessa ei piirrä rakennuksia niin korkealta mitä high asetuksella, ainakin itse pidän distancea highilla.
Totta, tuossa pudotusvaiheessa siitä on hyötyä mutta onko siinä vaiheessa kun on maassa?

Eikö se ollu niin että view distancea ei kannata pitää ku low, koska pelaajat piirretään aina ja toi muuten riittää maassa ihan hyvin
Näin ymmärsin kanssa ja kuulemma aiheuttaa turhaa fps-droppia kun varsinaisesti et näe yhtään enempää mutta silti gpu joutuu lataamaan/laskemaan enemmän. Mutta tämä oli siis jostain monta kuukautta vanhasta blogista tms, en tiedä onko päivitykset muuttaneet tilannetta.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 743
Mun käsitys on että ei ole muuttunut mihinkään.

Very lowilla teki itelle näkymättömiä taloja niin että sen maassa ihan huomasikin, lowilla en oo maassa nähny piirtämättömiä taloja yms. Tai huomannu ainakaan.

Hyppyvaiheessa se ja sama mitä piirtyy, itellä on ainakin kartasta aina katottuna jotta mihin hyppään ja kyllä ne lowilla piirtyy sen verran aikaisin että voi loppumatkan suunnistaa.

Ehkä siihen voisi vaikuttaa jos on tapana liidellä pitkään esim. Autoa ettien?
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Kysymys: jos karsii terrain leveliä asetuksista niin tarkoittaako se sitä että ruohoa piirretään harvemmalti/lyhyemmältä matkalta? Ts. antaako tämä etua nähdä vihut? Mitkä grafiikka-asetukset auttavat (siis muuten kuin parantuvan ruudunpäivityksen tuoma etu) pelaamisessa vrt. nykytilanteeseen jossa kaikki on ultralla?
Itsellä on se foliage alimmalla mahdollisella. Sen vaikuttaa siihen kuinka hyvin esim. ruoho piirretään ja tuon asetuksen pitäminen kaikista alimmalla auttaa niiden näkemiseen kun ovat puskissa tms maissa kykkimässä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Pubg.me:ltä tuli asetuksiin liittyen juuri tämmöinen ulos: Competitive PUBG Config Guide
Omasta mielestä tuossa guidessa on viilaamista:

- Effects pitäis olla high jos vaan näyttis/fps antaa myöten, näkee vihut paremmin.
- Myös view distance pitäis olla mahollisimman matalalla kunhan peli ei töki, jos on v low niin saattaa olla semmosta minitökkimistä ja ku laittaa ylemmäs ni se saattaa hävitä (itellä oli näin, mediumilla tällä hetkellä), tietenki jos on alottelija ni kannattaa pitää vähä isommalla et näkee missä talot on mut nopeasti ne oppii eikä niitä tarvii nähdä niin kaukaa.
- Resolution scale kannattaa pitää niin korkealla kun näyttis/fps antaa sitä pitää, parempi kuvan laatu.
- Antialiasing high-very high + reshade sharpen jos pelaa 1080p tai pienemmällä resolla.
- Texturet v low, näkee helpommin vihut.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 195
Viestejä
4 194 479
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom