• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Leo's kesäpassi -2.8 asti

Tuote: Leo's kesäpassi 3kk
Tarjoushinta:54.90
Normaalihinta:enemmän
Kauppa:Leo's nettikauppa
Voimassa: Rajoitetusti
Linkki:Kesäpassi 54,90€ - Nappa tarjous nyt! | Leo's

Kommentti tarjouksesta:
Leo's leikkimaahan taas edullisesti kesäpassia tarjolla. (Ja HopLop jos niitä vielä jossain)
Passi voimassa 2.8 asti.

Jos tulee käytyä kerran kuukaudessa niin tämä on jo halvempi kuin normaali hinnat.
Ja voi ohi mennen käydä vähän leikkimässä eikä tarvitse miettiä kallista kerta maksua.

Meinasin jo ostaa mutta onneks muistin että jotain tuli ostettua tässä keväällä. Näemmä vielä 4 lippua jäljellä päättyen elokuun lopussa joten pitää käyttää ne ekana pois.

En voi itse kuin suositella näitä passeja. Aikuiset ilmaiseksi kun varaa etukäteen, ruuasta alennus jos on pitempään leikkimässä ja me ollaan käyty vajaa kolme vuotiaan kanssa monesti kauppareissulla joku noin tunti hyppimässä ja pomppimassa tai ihan tapettu aikaa kun odoteltu jotain. Passilla kynnys käydä näissä laskee huomattavasti. Tuli otettua syksyllä vuosipassi mutta jos ei sitä olisi ottaisin tämän.

En voi itse kuin suositella näitä passeja. Aikuiset ilmaiseksi kun varaa etukäteen, ruuasta alennus jos on pitempään leikkimässä ja me ollaan käyty vajaa kolme vuotiaan kanssa monesti kauppareissulla joku noin tunti hyppimässä ja pomppimassa tai ihan tapettu aikaa kun odoteltu jotain. Passilla kynnys käydä näissä laskee huomattavasti. Tuli otettua syksyllä vuosipassi mutta jos ei sitä olisi ottaisin tämän.
Kuinkas tämä toimii perheen käytössä, pitääkö molemmilla vanhemmilla olla passi. Vai voiko passin omistaja varata leikkiajan ja toinen vanhempi mennä leikkimään? Osaatko kertoa?

Kuinkas tämä toimii perheen käytössä, pitääkö molemmilla vanhemmilla olla passi. Vai voiko passin omistaja varata leikkiajan ja toinen vanhempi mennä leikkimään? Osaatko kertoa?
Olen itse tehnyt aina varaukset ja laittanut qr koodista kuvankaappauksen vaimolle jos en ole itse menossa. Ainakin meidän alueen kahteen puistoon on tällä päästy. Passi on lapsikohtainen, aikuiset tulevat siinä sivussa. Periaatteessa onnistuisi jakaa yksi tunnus vaimon kanssa, mutta hän on ulkoistanut tämän onnistuneesti minulle.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 834
Jäsenet
82 980
Uusin jäsen
Keven seiska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom