win 11 asennus

Raadon

Tukijäsen
Liittynyt
24.07.2022
Viestejä
60
Tosi dorka kysymys mutta kokoan kummipojalle konetta. Win asennuksessa kysytään Microsoft tiliä jota ei pikkupojalla ole. Onko kyseessä tili johon pitää olla SP osoite vai onko kyseessä tili johon luodaan oma salasana. Tulee siis lahjana pojalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
289
Muistaakseni kun laittaa cancellia siinä kun kysytään MS-tiliä, niin tulee optio käyttää lokaalia tunnusta.
 
Liittynyt
20.05.2017
Viestejä
93
Helpoin konsti taitaa olla verkkokaapelin irrotus koneesta asennuksen ajaksi,ja kertoa asennukselle että ei verkkoyhteyttä,ja asennuksen jälkeen laittaa kaapeli takasin.
 
Liittynyt
26.03.2024
Viestejä
7
Itse tein vain uuden hotmail tilin outlookissa ja laitoin sen sitten siihen kun kysyttiin microsoft tiliä. sen jälkeen se kysyi salasanaa ja sen jälkeen piti luoda PIN koodi jolla tietokone sitten avataan aina kun se käynnistetään. muutaman päivän päästä sitten piti joko antaa toinen sähköposti osoite tai puhelinnumero johon microsoft lähettää varmistus koodin jolla sitten valmistetaan se sähköposti mitä käytän microsoft tilinä.. monimutkainen prosessi tuo MS tilin käyttö.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 477
Helpoin tapa luoda microsoft tili ja samalla kun aktivoi win11 saa tiedot talteen tilille.
Ei se kovin monta minuttia kestä kännykällä tehdä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 281
Rufuksella kun luo asennusmedian, niin saa MS-tili-pakotuksen pois:

Tietenkin, en oikeasti tiedä, miten te haette sen median. Olen itse MS-kehittäjäyhteisön jäsen, niin sieltä saan imaget niin helposti, etten muualta haekaan. Mediacreationtoolilla varmaan saa vielä ISO-imagen luotua??
 

Ronald McDonald

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.02.2024
Viestejä
308
Itse tein vain uuden hotmail tilin outlookissa ja laitoin sen sitten siihen kun kysyttiin microsoft tiliä. sen jälkeen se kysyi salasanaa ja sen jälkeen piti luoda PIN koodi jolla tietokone sitten avataan aina kun se käynnistetään. muutaman päivän päästä sitten piti joko antaa toinen sähköposti osoite tai puhelinnumero johon microsoft lähettää varmistus koodin jolla sitten valmistetaan se sähköposti mitä käytän microsoft tilinä.. monimutkainen prosessi tuo MS tilin käyttö.
Sen takia sen käytössä ei mitään järkeä olekkaan. Paikallisella tilillä vaan eteenpäin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
388
Win11 home asennus todellakin vaatii nettiyhteyden ja pakottaa tekemään mikkosoftan tilin. Kunnes käyttää taikamerkkejä jolloin tulee teksti verkon valintaan että minulla ei ole internetyhteyttä jolloin windows asentuu paikallisella tilillä loppuun asti ja jää siihen tilaan. Aktivoituu kyllä normaalisti netin kautta mutta ei muuta kirjautumistapaa.
How to bypass the internet requirement during Windows 11 setup? - Smartprix
Tosta ohjeen mukaan näpyttelemään.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 834
Viestejä
4 243 132
Jäsenet
71 248
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom