Ultrawide-näytöt (21:9, 2560x1080, 3440x1440, 3840x1600, 5120x2160)

Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
243
Täällä ei myöskään ole enää G8:lla ongelmia ollut sen jälkeen kun päivitti uusimman firmiksen. Näyttö kiinni HDMI:llä.
Varmaan nuo useat näytöt on tosiaan ongelmana. Voihan siihen mahdollisesti auttaa, että kokeilee laittaa G8:n HDMI:llä tai myös kakkosnäytön DP:n kautta.
Minulla on myös Windowsin FastBoot pois päältä. Otin sen aikoinaan pois, kun LG:n oledi oli kiinni koneessa ja sen kanssa oli ongelmia näytön tunnistamisessa. Ei kyllä taida olla mitään vaikutusta näytön herättämiseen.
 
Liittynyt
24.03.2021
Viestejä
12
Täällä ei myöskään ole enää G8:lla ongelmia ollut sen jälkeen kun päivitti uusimman firmiksen. Näyttö kiinni HDMI:llä.
Varmaan nuo useat näytöt on tosiaan ongelmana. Voihan siihen mahdollisesti auttaa, että kokeilee laittaa G8:n HDMI:llä tai myös kakkosnäytön DP:n kautta.
Minulla on myös Windowsin FastBoot pois päältä. Otin sen aikoinaan pois, kun LG:n oledi oli kiinni koneessa ja sen kanssa oli ongelmia näytön tunnistamisessa. Ei kyllä taida olla mitään vaikutusta näytön herättämiseen.
Joo varmaan liittyy jotenkin tähän. Tuntui että paheni ongelmat kun otin kakkosnäytön tähän pöytäkoneeseen. No laitoin HDMI piuhan tilaukseen, ehkä se ratkaisee ongelmat. Ainakin keskusteluja lukeneena G8 ja G9 osalta ainakin tuntuu että HDMI:llä on ihmisillä ollut vähempi ongelmia. Toki hauskaa että näytön mukana tuli vain DP-kaapeli :)
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
465
Mikä koira tässä on haudattuna? Yli 2000:n vyöhykkeen IPS mini-led, jossa 1ms vasteaika 600e hintaan.


Ilmeisesti Cepter on joku yksinomaan Powerille halpisnäyttöjä tekevä. Epäilemättä paneeli on jostain muualta, mutta en noilla spekseillä löytänyt sitä mistään.
Offtopiccina spekseistä mutta mikä ihmeen pakko näissä näytöissä on olla tuollainen paksu alahuuli?


1714367581182.png
 
Liittynyt
08.04.2019
Viestejä
76
Offtopiccina spekseistä mutta mikä ihmeen pakko näissä näytöissä on olla tuollainen paksu alahuuli?


Ruma kuin mikä, mutta spekseiltään vastaavaa ei voi ostaa maailmasta mistään, (2304kpl mini-led +IPS) eikä esim. näy mini-led monitorien listauksessa: Mini LED Monitor List 2024 [Always Updated] - Display Ninja

Siks vähän mietityttää, että joku vain ja ainoastaan pohjoismaiselle Powerille näyttöjä tekevä ja lähinnä toimistotarvikkeisiin keskittyvä Cepter (josta ei muuten löydy mitään yhteystietoja) myy tuollaista.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Offtopiccina spekseistä mutta mikä ihmeen pakko näissä näytöissä on olla tuollainen paksu alahuuli?
Halvin paikka minne työntää paneelin ohjaus ja napit yms sälä. Kai sitä pienellä vaivalla monimutkaisemmankin suunnittelis mut sitten nousee hinta. Myös mahdollista että tuossa uusiokäytetään jotain vanhaa muottia.
 
Liittynyt
08.04.2019
Viestejä
76
Mikä koira tässä on haudattuna? Yli 2000:n vyöhykkeen IPS mini-led, jossa 1ms vasteaika 600e hintaan.


Ilmeisesti Cepter on joku yksinomaan Powerille halpisnäyttöjä tekevä. Epäilemättä paneeli on jostain muualta, mutta en noilla spekseillä löytänyt sitä mistään.
Tämän paneelityypiksi vaihtui tänään VA, valmistajan sivuilla yhä IPS. Varmaan ois joku harrastaja voinut arvata, itse aattelin tehneeni hyvänkin diilin ja menin ostamaan. Ei oo tullut powerilta mitään viestiä että ollaankin toimittamassa sulle jotain muuta kuin mitä ostit..

Ilmeisesti kellotettu versio tästä: Blackstorm Curved 34" WQHD Mini LED -pelinäyttö 499,99
Joka ainakin verkkiksen arvostelujen perusteella ihan paska näyttö. Harmi.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 371
Yllättäen halvalla myytävä neverhöörd pirkkamerkki ei ole hyvä. Kuka olisi arvannut...
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 323
Jep, kunnon pikselien vasteaikaa nopeuttava overdrive puuttuu noilta pirkkavalmistajilta, ja ilman sitä VA-paneelien kuva on blurria. Ja usein sen overdriven kanssakin tummat sävyt sumenee liikkeessä. Harmi, noita ultrawide miniled -näyttöjä ei hirveästi ole tarjolla.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
59
Sampan G8 kävin hakemassa ja odottelee tossa asentamista niin mikäs firmis tuohon kannattaa ajaa sisään ekana ja onko muita tärkeitä asetuksia mitä pitäs muistaa asettaa oikein?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 575
Sampan G8 kävin hakemassa ja odottelee tossa asentamista niin mikäs firmis tuohon kannattaa ajaa sisään ekana ja onko muita tärkeitä asetuksia mitä pitäs muistaa asettaa oikein?
Itse ainakin käytän uusinta firmistä minkä näyttö löytää, vanhemmissa oli ongelmia näytön heräämisen kanssa. Ei kai paljoa muita vinkkejä kuin että muista piilottaa Windowsin tehtäväpalkki.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
243
Itse ainakin käytän uusinta firmistä minkä näyttö löytää, vanhemmissa oli ongelmia näytön heräämisen kanssa. Ei kai paljoa muita vinkkejä kuin että muista piilottaa Windowsin tehtäväpalkki.
Itsellä ei ole näyttö vielä kertaakaan löytänyt uutta firmistä vaan pitänyt lyödä USB:n kautta. Onhan tuo viimeisin (1622.6) jo yli kuukauden vanha, että voi kyllä sen löytääkin. Uusimmassa ei ole enää ollut oikeastaan mitään ongelmia.
 
Liittynyt
22.01.2017
Viestejä
59
Itse ainakin käytän uusinta firmistä minkä näyttö löytää, vanhemmissa oli ongelmia näytön heräämisen kanssa. Ei kai paljoa muita vinkkejä kuin että muista piilottaa Windowsin tehtäväpalkki.
Uusimman tuota itsekkin laittelin. Tosin hirvee homma saaha näyttö herään sleepmodesta(?) niin täytyy amazoonista varmaan tilailla joku hdmi 2.1 kaapeli ku ilmeisesti semmosella se korjaantus. Tehtäväpalkin piilotusta täytyy kokeilla vielä.
 
Liittynyt
27.01.2021
Viestejä
35
Sampan G8 kävin hakemassa ja odottelee tossa asentamista niin mikäs firmis tuohon kannattaa ajaa sisään ekana ja onko muita tärkeitä asetuksia mitä pitäs muistaa asettaa oikein?
Mulle tullut kaikki päivitykset automaagisesti OTAna ja uusin sisässä. Ajelen ajoittain pikseleiden päivityksen käytön jälkeen, koska en tiedä milloin näyttö tekee sen itse. Mulla käyttö noin 1-3 tuntia päivässä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 641
Viestejä
4 222 232
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom