RVS, Motor up ja muut ihmeaineet.

kimmoko

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
550
Mitäs mieltä arvonraati on tankissa 40litraa kamaa ja
Red Line 85 Diesel plus

ja oon tekemässä forten turbo cleanerilla puhistuksen ja hoitava aine sekaan nii suosittelevat viimekesänä puhistu turbo nii että ahdot nous eli tukossa oli pakopesä , eli voinko törkkää kamat sisää vaikka on redlinet sisässä?
 
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
578
Mitäs mieltä arvonraati on tankissa 40litraa kamaa ja
Red Line 85 Diesel plus

ja oon tekemässä forten turbo cleanerilla puhistuksen ja hoitava aine sekaan nii suosittelevat viimekesänä puhistu turbo nii että ahdot nous eli tukossa oli pakopesä , eli voinko törkkää kamat sisää vaikka on redlinet sisässä?
Olen sitä mieltä, että käyttäjässä vika jos tarvitsee tuollaista myötäänsä tehdä. 500000 on helppo juttu ahtimelle ilman ihmeaineita kun sillä on oikeat olosuhteet ja öljynvaihto ajallaan.
Minulle on tullut vastaan 2 hajonnutta ahdinta, kumpikin täysperävaunun vetureissa joilla vedetään pelkkiä täysiä kuormia ja joiden tehoa on olennaisesti kasvatettu. Kilometrimäärät olivat reilu 1 ja vajaa 2 miljoonaa.

Ja sitten toki on autoilijoita jotka ajavat vanhoilla öljyillä ja ahtimet volisevat jo 200tkm kohdalla, mutta auto on heille vain kulkupeli, ei kiinnostus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 625
Ylipäätään kyllä kiinnostais, että miten pakopesä muka ahtimessa menee tukkoon. Lämmöt on kuitenkin sitä luokkaa ahtimen pakopuolella, että kaikki palava kyllä pitäs palaa sieltä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
587
Ylipäätään kyllä kiinnostais, että miten pakopesä muka ahtimessa menee tukkoon. Lämmöt on kuitenkin sitä luokkaa ahtimen pakopuolella, että kaikki palava kyllä pitäs palaa sieltä.
Varmaan tarkoittaa VNT ahtimen siipien säätökehää mutta en ole kuullut että mikään lisäaine niitä elvyttäisi. Jotkut on tyhjentäneet mr muscle pulloja pakosarjan kautta ja liuottaneet pidemmän aikaa.
 

kimmoko

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.01.2022
Viestejä
550
Varmaan tarkoittaa VNT ahtimen siipien säätökehää mutta en ole kuullut että mikään lisäaine niitä elvyttäisi. Jotkut on tyhjentäneet mr muscle pulloja pakosarjan kautta ja liuottaneet pidemmän aikaa.
1715122326725.png


siivet jumittaa ja aina täällä puhujia mutta ei tietäjiä turbo clenaria forten toimii ja auttoi itellä ahdot nous muttaku ette tiedä puhutte ja morkkaatte va
 
Liittynyt
05.08.2021
Viestejä
578


siivet jumittaa ja aina täällä puhujia mutta ei tietäjiä turbo clenaria forten toimii ja auttoi itellä ahdot nous muttaku ette tiedä puhutte ja morkkaatte va
Ei täällä kukaan morkkaa, mutta kannattaa arvioida oletko hieman mainoksen uhri. Sellainen kuva on tullut käyttämiesi lisäaineiden määrästä. Enhän toki tiedä annatko moottorin käydä jatkuvasti tyhjää tms jolloin ongelmia tuottaa oma toiminta ja ihmeaineet auttavat.

Äläkä syytä muita tietämättömiksi kun itse puhut tukossa olevasta pakopesästä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 937
Viestejä
4 232 304
Jäsenet
71 123
Uusin jäsen
HyperCam

Hinta.fi

Ylös Bottom