• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka PlayStation 5 Slim Standard Edition (2023) pelikonsoli 449 €

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 688
Kommenttina tuohon "Halvin hinta PS5 Slim versiosta tähän mennessä": Viikon sisällä oli 399e plussakortilla muutamissa Cittareissa :)
Mielestäni voi mainostaa noilla sanoilla. Jos tuote on myynnissä halvemmalla vain tietyissä Cittareissa ja vaatii plussakortin niin sillä ei saa virallisen halvimman hinnan titteliä. Tämä on saatavilla nettikaupassa tasapuolisesti kaikille.

Varsinaiseen tarjouksen hyvyyteen en ota kantaa, mutta hinta itsessään on nyt kohdallaan. Maksoin saman hinnan perusmallista Black Fridayna, kun en ehtinyt Verkkokaupan 399e:n pikatarjoukseen.

Ostaisin tästä jos en olisi ostanut marraskuussa.
 
Liittynyt
05.05.2021
Viestejä
6
Kiitos, hain tämän ja powerista lisäohjaimen -20% alella, en tiedä oliko ohjaimen hinta kovin hyvä (56,7€) kun en ole tarkemmin seuraillut...
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
49
Kiitos, hain tämän ja powerista lisäohjaimen -20% alella, en tiedä oliko ohjaimen hinta kovin hyvä (56,7€) kun en ole tarkemmin seuraillut...
Joskus noita tarjouksella ollut johonkin 40€ pintaan, mutta toisaalta nyt nähnyt jossakin +70€ hintaankin niin varmaan ihan ok hinta tuo 56€
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
444
Onkohan näissä slimeissä myös se uusi ohjain paremmalla akulla?
 
Liittynyt
18.11.2022
Viestejä
7
Kyselin DNA:ltä mätchäävätkö hintaa, mutta kuulemma vain kapuloihin.

Siellä olisi toisaalta puhelinliittymä tarjous jossa saa lahjakortin 50-70€ mitä voisi hyödyntää tuon yhteydessä . Konsoli hintaan 499€ heillä
 
Liittynyt
26.08.2020
Viestejä
55
Telialta asiakasetuna samaan hintaan, jos haluaa hyödyntää korottoman/kuluttoman osarin.
Näyttökuva 2024-02-16 180454.png
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
746
Onkohan näissä slimeissä myös se uusi ohjain paremmalla akulla?
Ei ole. Tämä on vasta huhupuhetta. Jos sellainen tulee myöhemmin, niin se myös mainitaan selkeästi. Mutta siis varmistetusti tämän Slimin kanssa tulee sama ohjain kuin aiemminkin, joka on toki uudempi kuin se 2020 konsolin mukana tullut. Muttei parempi akkukestolta.

Pro-konsolin mukana voisi hyvinkin tulla vuoden lopussa tämä uusi ohjainmali, jos sellainen nyt on tulossa. En usko että ne Edge-ohjainta siihen mukaan voi laittaa.
 
Liittynyt
15.07.2017
Viestejä
13
Ihan kovia tarjouksia. Itse hankkisin tuon telialta, jos en olisi ostanut xbox series x:ää joulun jälkeen hintaan 420e.
 

jei

Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
220
Mahtavaa, just pari viikkoa sitten ostin Gigantista saman setin. Lohdutukseksi silloin tarjouksena tuli kaupanpäälle toinen ohjain.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
138
Mahtavaa, just pari viikkoa sitten ostin Gigantista saman setin. Lohdutukseksi silloin tarjouksena tuli kaupanpäälle toinen ohjain.
Silloin kannattaa nopeasti soittaa siihen gigsun yleiseen myyntiaspaan ja selittää tilanne, tein itse saman ja palauttivat mukisematta 150€! Eikä se toinen ohjain kaupanpäälle kuulemma vaikuta mitään, eli nyt olen saanut ostettua gigsusta ps5 slim kahdella ohjaimella hintaan 449€!
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 055
Telialta asiakasetuna samaan hintaan, jos haluaa hyödyntää korottoman/kuluttoman osarin.
Vaikuttaa olevan Sonyn oma kampanja, voimassa vielä 2 viikkoa. Ilmeisesti kauhean hyvin ei ole myynyt tämä ovh. Pro tulee syksyllä, niin halutaan toki varastoja tyhjiksi
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
155
Telia financee alko joulukuussa lähettelemään tekstiviestillä jotain vaatimuksia asiakastietokyselyiden täyttämiseen tai eivät kuulemma enää palvele mua. Sopii hyvin, pitäkää tunkkinne, on mulla varaa maksaa käteisellä ja jonnekkin muualle.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 410
Telia financee alko joulukuussa lähettelemään tekstiviestillä jotain vaatimuksia asiakastietokyselyiden täyttämiseen tai eivät kuulemma enää palvele mua. Sopii hyvin, pitäkää tunkkinne, on mulla varaa maksaa käteisellä ja jonnekkin muualle.
Eiks tää oo se paskaläpyskä minkä melkein kaikki vaatii täyttelemaan kerran vuodessa/jossain muussa aika yksikössä mihin lätkäset tiedon ettet ole poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö ynnä muuta turhaa paskaa, turha kai tollasesta on mieltänsä pahoittaa, taitaa olla jopa lain mukaan pakko tehdä tuo kysely.
 

jei

Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
220
Silloin kannattaa nopeasti soittaa siihen gigsun yleiseen myyntiaspaan ja selittää tilanne, tein itse saman ja palauttivat mukisematta 150€! Eikä se toinen ohjain kaupanpäälle kuulemma vaikuta mitään, eli nyt olen saanut ostettua gigsusta ps5 slim kahdella ohjaimella hintaan 449€!
Vahvistan tämän. Kiitos vinkistä! Rahat tuli jo puhelun aikana takaisin tilille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 759
Viestejä
4 240 336
Jäsenet
71 244
Uusin jäsen
Vapaa-aikaheebo

Hinta.fi

Ylös Bottom