- Liittynyt
- 28.07.2020
- Viestejä
- 884
Ei saatu eilen omalla tai vaimon Morrow-kortilla maksettua Prisman verkkokaupassa, varmaan jotain laajempaa päällä.
Onkohan niillä nyt jotain yleistä ongelmaa joka paikassa, kun tuota samaa virhettä se itselläkin heittää paikoissa missä pitäisi sovelluksella saada tapahtuma vahvistettua?
Hyvä tietää, että jotain yleisempää ongelmaa siis. Morrow Bank ei turhaa tiedottamista harrasta... Odotellaan korjausta.Ei saatu eilen omalla tai vaimon Morrow-kortilla maksettua Prisman verkkokaupassa, varmaan jotain laajempaa päällä.
Samaa virhettä tulee itsellä kun yritän lisätä korttia Curveen. Muutama viesti ennen viestiäsi, unohtui mainita tuo tarkka virheilmoitus.Onkohan Morrow Bank estänyt OmaPostilla laskujen maksamisen? Antaa virhekoodia "NONE_01_01_MASTERCARD_REFUSAL_ALL_201", kun yrittää maksaa laskua.
Itse maksoin myös perjantaina OP:n kautta ja näkyi samana päivänä maksettuna.Maksoin perjantaina Morrow:n luottokorttilaskun, vieläkään ei näy että olisi maksettu.
OP:lta maksoin ilta-kahdeksalta, tarkistin myös laskun tiedot ja oikein menivät.Itse maksoin myös perjantaina OP:n kautta ja näkyi samana päivänä maksettuna.
Ei lataudu täälläkään laskut.OP:lta maksoin ilta-kahdeksalta, tarkistin myös laskun tiedot ja oikein menivät.
Nyt ei näy laskuja ollenkaan Morrowin applikaatiossa. Eikä näy laskuja myöskään verkkopankin puolella. Muuten kaikki tiedot näyttää olevan oikein ja summat myös kortilla.
samanlaista erroria täällä kun koitin maksaa prisman verkkokaupassa. Käytössäni siis edelleen se vanha komplett kuosinen kortti. En ole ottanut Morrow kuosista kortia vielä käyttöön.Onkohan niillä nyt jotain yleistä ongelmaa joka paikassa, kun tuota samaa virhettä se itselläkin heittää paikoissa missä pitäisi sovelluksella saada tapahtuma vahvistettua?
Sain aamulla asiasta geneerisen ”olethan käynnistänyt koneesi uudestaan”-vastauksen, johon kerroin vian olevan laajempi kuin vain minua tai uusia asiakkaita koskeva ja liitin vikakoodin vastaukseen. Lupasivat sitten selvittää asiaa. En siis väitä että itse laitoin rattaat pyörimään, vaan että selvästi ainakaan aspa ei ollut tietoinen laajemmasta viasta, joten on ihan hyvä jos noista mahdollisimman moni ilmoittelee.Mulla toimii nyt Morrow kortti, aiemmin tuli tota NONE_01_01_MASTERCARD_REFUSAL_ALL_201 erroria parina päivänä, kun koitin Curveen lisätä. Ei siis vaatinut muita toimenpiteitä kuin odotusta.
Ei sinulla varmaan ongelmaa ollutkaan, koska olit kortin jo lisännyt kyseisiin palveluihin aikaisemmin. Eihän MobilePay tai curve kysele varmistusta morrow:n sovelluksella joka maksun yhteydessä, vaan ainoastaan silloin kun kortti lisätään palveluun ensimmäisen kerran. Ja selvennän vielä että tuota Morrow Bankin omalla sovelluksella tapahtuvaa vahvistusta lukuunottamatta kortti kyllä toimi aivan normaalisti.Jännä seurata näitä kommentteja kun itsellä ei ole ollut mitään vastaavia ongelmia Morrowin kortin kanssa. On tullut maksettua viimeisin lasku ongelmitta, maksettua Mobilepayn kautta kaverille ja muutoinkin käytettyä Curven kautta todella useaan kertaan niin verkkokauppoissa kuin kivijaloissakin. Liekö pitäisi koputella puuta tai jotain.
Onko kokemuksia kauan tuossa siirrossa pitäisi mennä Coinbaseen? Tein ohjeiden mukaan maanantaina aamusta eikä vielä näy.Suora nosto Coinbaseen tai KuCoiniin näillä ohjeilla ja sitten myynti.
Vaihtelee todella paljon, tällä hetkellä Discordin perusteella 2-3vrk. Mutta joskus kun nostoja paljon jonossa niin voi mennä yli viikko.Onko kokemuksia kauan tuossa siirrossa pitäisi mennä Coinbaseen? Tein ohjeiden mukaan maanantaina aamusta eikä vielä näy.