Luottokortit

Liittynyt
20.01.2023
Viestejä
5
Onkohan niillä nyt jotain yleistä ongelmaa joka paikassa, kun tuota samaa virhettä se itselläkin heittää paikoissa missä pitäisi sovelluksella saada tapahtuma vahvistettua?
Ei saatu eilen omalla tai vaimon Morrow-kortilla maksettua Prisman verkkokaupassa, varmaan jotain laajempaa päällä.
Hyvä tietää, että jotain yleisempää ongelmaa siis. Morrow Bank ei turhaa tiedottamista harrasta... Odotellaan korjausta.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
17
Onkohan Morrow Bank estänyt OmaPostilla laskujen maksamisen? Antaa virhekoodia "NONE_01_01_MASTERCARD_REFUSAL_ALL_201", kun yrittää maksaa laskua.
Samaa virhettä tulee itsellä kun yritän lisätä korttia Curveen. Muutama viesti ennen viestiäsi, unohtui mainita tuo tarkka virheilmoitus.

Laittakaa aspaan viestiä joilla samaa ongelmaa on ja tuo virheilmoitus vaikka kuvakaappauksena mukaan, josko aiheuttaisi reagointia.
 
Liittynyt
02.01.2023
Viestejä
849
Itse maksoin myös perjantaina OP:n kautta ja näkyi samana päivänä maksettuna.
OP:lta maksoin ilta-kahdeksalta, tarkistin myös laskun tiedot ja oikein menivät.

Nyt ei näy laskuja ollenkaan Morrowin applikaatiossa. Eikä näy laskuja myöskään verkkopankin puolella. Muuten kaikki tiedot näyttää olevan oikein ja summat myös kortilla.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
884
OP:lta maksoin ilta-kahdeksalta, tarkistin myös laskun tiedot ja oikein menivät.

Nyt ei näy laskuja ollenkaan Morrowin applikaatiossa. Eikä näy laskuja myöskään verkkopankin puolella. Muuten kaikki tiedot näyttää olevan oikein ja summat myös kortilla.
Ei lataudu täälläkään laskut.

Itekin maksoin OP:ssa laskun perjantaina ja oli tänään kuittaantunut saldo.
 
Liittynyt
02.01.2023
Viestejä
849
Nyt lasku näkyy, mutta edelleen maksamattomana. Jotain häikkää tuolla nyt on enemmänkin kun ei päässyt kirjautumaan ollenkaan jokin aika sitten.

Edit. lasku kuittaantunut yön aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
316
Onkohan niillä nyt jotain yleistä ongelmaa joka paikassa, kun tuota samaa virhettä se itselläkin heittää paikoissa missä pitäisi sovelluksella saada tapahtuma vahvistettua?
samanlaista erroria täällä kun koitin maksaa prisman verkkokaupassa. Käytössäni siis edelleen se vanha komplett kuosinen kortti. En ole ottanut Morrow kuosista kortia vielä käyttöön.

Ilmeisesti sama ongelma kuitenkin myös morrow kuosisella kortilla, eikös?
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
186
Mulla toimii nyt Morrow kortti, aiemmin tuli tota NONE_01_01_MASTERCARD_REFUSAL_ALL_201 erroria parina päivänä, kun koitin Curveen lisätä. Ei siis vaatinut muita toimenpiteitä kuin odotusta.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 073
Mulla toimii nyt Morrow kortti, aiemmin tuli tota NONE_01_01_MASTERCARD_REFUSAL_ALL_201 erroria parina päivänä, kun koitin Curveen lisätä. Ei siis vaatinut muita toimenpiteitä kuin odotusta.
Sain aamulla asiasta geneerisen ”olethan käynnistänyt koneesi uudestaan”-vastauksen, johon kerroin vian olevan laajempi kuin vain minua tai uusia asiakkaita koskeva ja liitin vikakoodin vastaukseen. Lupasivat sitten selvittää asiaa. En siis väitä että itse laitoin rattaat pyörimään, vaan että selvästi ainakaan aspa ei ollut tietoinen laajemmasta viasta, joten on ihan hyvä jos noista mahdollisimman moni ilmoittelee.

Ja tosiaan nyt toimii täälläkin.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 021
Jännä seurata näitä kommentteja kun itsellä ei ole ollut mitään vastaavia ongelmia Morrowin kortin kanssa. On tullut maksettua viimeisin lasku ongelmitta, maksettua Mobilepayn kautta kaverille ja muutoinkin käytettyä Curven kautta todella useaan kertaan niin verkkokauppoissa kuin kivijaloissakin. Liekö pitäisi koputella puuta tai jotain.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 073
Jännä seurata näitä kommentteja kun itsellä ei ole ollut mitään vastaavia ongelmia Morrowin kortin kanssa. On tullut maksettua viimeisin lasku ongelmitta, maksettua Mobilepayn kautta kaverille ja muutoinkin käytettyä Curven kautta todella useaan kertaan niin verkkokauppoissa kuin kivijaloissakin. Liekö pitäisi koputella puuta tai jotain.
Ei sinulla varmaan ongelmaa ollutkaan, koska olit kortin jo lisännyt kyseisiin palveluihin aikaisemmin. Eihän MobilePay tai curve kysele varmistusta morrow:n sovelluksella joka maksun yhteydessä, vaan ainoastaan silloin kun kortti lisätään palveluun ensimmäisen kerran. Ja selvennän vielä että tuota Morrow Bankin omalla sovelluksella tapahtuvaa vahvistusta lukuunottamatta kortti kyllä toimi aivan normaalisti.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 642
Viestejä
4 222 250
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom