• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka HTC VIVE PRO 2

Liittynyt
28.11.2022
Viestejä
28
Tuote:
HTC VIVE PRO 2



Tarjoushinta:379.90
Normaalihinta:600?
Kauppa:https://www.proshop.fi
Voimassa: 20-05-2024 00.00 - 30-06-2024 23.59
Linkki: HTC VIVE PRO 2 | Varastossa | Edullinen
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Olin laittanut nämä seurantaan ja mailista löytyi hinta.fi kautta linkki. Oiskin mielenkiintosta tietää onko nämä mistään kotoisin ja mitä kaikkea tarpeellista tuosta uupuu settinä.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
759
Fresnel linssit :sick:
Hinta/laadusta en tiedä.

"HTC Vive Pro 2 is not for you if you …
  • want a clear image impression
  • can't live with a cropped vertical field of view
  • don't want spotlight glare, god rays, and very blurry areas"
Tämä vain yksi arvostelu mutta. Resoluutiohan on hyvä ja FOV ei huonoin.
 
Liittynyt
22.06.2023
Viestejä
5
Näitä haukutaan paljon mutta olisikohan tähän hintaan silti hyvä sijoitus. Houkuttaa tuo mini-dp -kaapelin tarjoama matala viive.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
738
Ei kyllä ole mielestäni järkevä ostos tuohon hintaan. Majakat ja ohjaimet tuohon lisäksi niin hinta nousee melko mukavasti. Lisäksi kyseessä alkaa olla melkoisen antiikkista vr-teknologiaa (ne helvetin fresnelit)
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 413
Ei kyllä ole mielestäni järkevä ostos tuohon hintaan. Majakat ja ohjaimet tuohon lisäksi niin hinta nousee melko mukavasti. Lisäksi kyseessä alkaa olla melkoisen antiikkista vr-teknologiaa (ne helvetin fresnelit)
Eikö tämän kanssa kuitenkin toimi vanhat majakat ja ohjaimet niin voi siinä mielessä ollakin järkevä upgrade jollekkin jolla on jo vanhempi vive käytössä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 027
Itse olen omista VP2 pitänyt. Ovat tällä hetkellä Valve Indexien rinnalla, mutta vaikka Indexissä optiikka ja äänentoisto onkin parempaa niin VP2 tulee käytettyä eniten aivan ylivertaisen resoluutionsa takia. Tosiaan kannattaa kyllä hommata tämmöinen pelkkien lasien paketti lähinnä päivityksenä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 750
Viestejä
4 258 849
Jäsenet
71 363
Uusin jäsen
tjr

Hinta.fi

Ylös Bottom