Codemasters EA Sports WRC <PC|PS5|XBOX X|S>

Pelle Ethanol

Team R&T
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
213
Olin yllättynyt. VR toimii hyvin ja todella hyvillä FPS:llä, paremmilla paljon kuin Dirt Rally2. Nyt jaksaa taas ajaa, ei tuo flatscreeniltä ajaminen ole enää oikein mahdollista, vaikka parempiin aikoihin sillä pääsee. Radalla taas toisinpäin näyttää menevän se.
 
Liittynyt
06.01.2018
Viestejä
136
Olin yllättynyt. VR toimii hyvin ja todella hyvillä FPS:llä, paremmilla paljon kuin Dirt Rally2. Nyt jaksaa taas ajaa, ei tuo flatscreeniltä ajaminen ole enää oikein mahdollista, vaikka parempiin aikoihin sillä pääsee. Radalla taas toisinpäin näyttää menevän se.
Millä asetuksilla pelailet?

Mulla tilanne taas sellainen että Dirt 2.0 toimii aika aika pitkälti moitteetta ja näyttääkin ihan kivalle, nyt tämä WRC näyttää mulla toimivilla asetuksilla PS2 peliltä ja silti ei ole kovin smuutthi tapaus. Lisäksi molempien silmien ruuduissa loppuu jotenkin kuva kesken, tasainen musta viiva nähtävissä reunoissa.

UEVR sätöstelykin toimi paremmin, näytti kyllä yhtä huonolta myös..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
457
Vr experimental beta. Sitähän se on, pyörii huonosti ja näyttää karseelta, voi mennä hetki kun optimoidaan... silti en aio enää ajaa flatscreenilta
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 127
Noniin tuohan oli heittämällä paskin VR toteutus mitä on tullut vastaan. Onneksi on vielä beta asteella. Paljon on pojilla hommaa vielä...
 

Pelle Ethanol

Team R&T
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
213
Millä asetuksilla pelailet?

Mulla tilanne taas sellainen että Dirt 2.0 toimii aika aika pitkälti moitteetta ja näyttääkin ihan kivalle, nyt tämä WRC näyttää mulla toimivilla asetuksilla PS2 peliltä ja silti ei ole kovin smuutthi tapaus. Lisäksi molempien silmien ruuduissa loppuu jotenkin kuva kesken, tasainen musta viiva nähtävissä reunoissa.

UEVR sätöstelykin toimi paremmin, näytti kyllä yhtä huonolta myös..
Kaikki high/ultra ja pp medium

Laseina G2 Reverb, 4090 ja 13900K
 

Pelle Ethanol

Team R&T
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
213
Vr experimental beta. Sitähän se on, pyörii huonosti ja näyttää karseelta, voi mennä hetki kun optimoidaan... silti en aio enää ajaa flatscreenilta
Itsellä kyllä täysin päinvastaiset kokemukset, piti käynnistää Dirt Rally 2 ja todeta että edelleen se huonosti pyörii vs. tämä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 315
surkea esitys, ei lähde edes käyntiin, varjo+steamvr yhdistelmällä. kokeilin ilman openxr ja se enabloituna.
edit: enpä ole näköjään ainut VR crashes with Varjo Aero
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
624
surkea esitys, ei lähde edes käyntiin, varjo+steamvr yhdistelmällä.
Aeron ei edes luvattu toimivan

What VR headsets are supported in EA SPORTS™ WRC?
Using OpenXR technology via Unreal Engine, a wide range of headsets should be compatible with EA SPORTS™ WRC.

Additionally, we have tested and can confirm the following headsets are supported:

  • Meta Quest 3
  • Meta Quest 2
  • Meta Quest Pro
  • Valve Index
  • Oculus Rift S
  • Oculus CV1
  • HTC Vive
The following are considered “partially supported” at this time:

  • HTC Vive Cosmos
  • HTC Vive Pro 2
OpenXR based Headsets not listed above (and not on the “not supported list” below) may work, but we cannot guarantee full functionality at this time.
 
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
457
Itsellä kyllä täysin päinvastaiset kokemukset, piti käynnistää Dirt Rally 2 ja todeta että edelleen se huonosti pyörii vs. tämä.
5600h, 3070 läppärillä VDllä pelatessa dlss auto asetuksella preset quality low, niin pystyy pelailemaan, mutta esim olikos se nyt korsika, jossa pätkä läpi ahtaan kylän, niin ei tule mitään.
Ja tolla läppärillä AMS2 pyörii täysin ultragrafiikoilla.
No mutta tehokkaampaa rautaa niin eiköhän se siitä.

Mutta jo ennen starttia autossa päätä pyöritellessä ei ole yhtään smooth, jännästi jotenkin nykii kuva. Ja kirkkaudessa ongelmia, jotkut tiet "washed out", mutta esiintyy sitä muissakin peleissä.
Joka tapauksessa, VR laseilla jatketaan. Toivottavasti parantuu ajan myötä
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
598
Positiivista että siellä on edes yritystä saada VR tähän, toivotaan että riittää panostusta saada toteutuksesta kelvollinen. Aerojen omistajana ei kannata ilmeisesti ihan vielä hommata, katotaan jos syksyyn mennessä tilanne parantuisi.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
129
5800X, 6900XT ja Quest3 (piuhalla oculus link/steam vr). Melko pelikelvoton on vielä VR. Kuva nykii, repeilee, kirkkaus vähän mitä sattuu, väliin tiestä saa oikein mitään selvää, välissä mittaristot täysin mustaa jne. Muutenkin grafiikassa ei kehumista ultrallakaan. Mutta jospa se tästä ajan kanssa. Dirt2 pelaa tähän nähden varsin kivasti.
 
Liittynyt
06.01.2018
Viestejä
136
Täälä vanha hyvä 8700k ja 7800xt näyttiksenä, VD kanssa high asetuksella pelaa jotenkin jos pelissä melkein kaikki käännetty nolliin. Virtual desktopissa SteamVR kanssa toimi tosi huonosti, VDXR pelaa ihan "ok".

Anti aliasing on aivan umpisurkea ainakin omalla setupilla, "LOW" asetuksella kuvaa voisi jopa kehua tarkaksi mutta on todella rakeinen kauttaaltaan, ei siis pelkästään mallien reunat tms. Sitä kun kääntää mediumille tai jopa epicille niin menee niin muussiksi ettei mitään järkeä.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
247
Sain pelittämään todella hyvin SteamLinkin kautta, mutta sitten aloin ahneeksi ja testasin nostaa resoluutiota. Sen jälkeen alko katkaisemaan yhteyttä lasien ja koneen välillä vaikka laskin resoluution takasin alkuperäseks.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 315
No oletus on jos index pelaa ja steamvr toimii niin aerokin pelaa. Eipä listalla ollut pimaxiakaan ja pimax crystal toimii.
Mutta odotellaan..
sain Varjolla pelaamaan, openxr toolkitistä disable, Varjo basesta openxr pois, steamvrstä openxr apit pois(ei ehkä tarvii).
Mutta, ei tuota pysty pelaamaan stutteroi aivan älyttömästi. hiiri ei myöskään pelaa valikoissa, ja jostain syystä joku näppäin laittaa pelin taustalle ja saa ihmetellä kun ei mikään nappi pelaa(valikoissa onneksi vaan). muuten kyllä huikeaa fiilis vaikka silmiin tuo kävikin.
odottelemma siis pätsiä/ejä...
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
247
Mulla tää on menny koko ajan huonompaan suuntaan ja Quick Play Solon koneen generoimilla pätkillä sataa vähintään 90% ajasta. Se vie loputkin suorituskyvyt.

EDIT: Joo, ite taisin sontia pelin päälle poistamalla AA:n Engine.inistä kokonaan. Nyt on se rivi otettu pois ja taas pelittää oikein kevollisesti ainakin kuivalla kelillä ja päivällä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 249
Eilen otin ensipuraisun pelin omasta VR tuotoksesta. 5800x3d, 7800xt, 32gb ram ja Quest2 Steam Linkillä toimi suoraan ilman kikkailua. Ajelen 72Hz, niin saa pitää grafiikat aika kovina. Advanced valikkoon en koskenut lainkaan, siellä mulla on ultra pohjana ja sieltä ne heijastukset ym pienelle tai minimiin mitkä jo flatilla teki ongelmia. Lisäksi mulla on alusta asti ollut se puukotettu engine.ini mistä on ollut tässä keskustelussa jo monesti juttua. Basic graphicsista reso täysille, AA high ja vähän haeskelin muita säätöjä että sai vähän nätimmän näköiseksi. Eihän tämä ole ikinä flatillakaan ollut erityisen nätti ja suunnilleen samaan sen sai VRssä niin että pysy siinä 72fps. Vasta yhden pätkän ajoin niin että stoppailin ja säädin kuvaa vähän väliä ja sitten kerran ajoin sen vauhdilla läpi. Jäähän tuossa nyt pari klikkausta pois uevr verrattuna. Suorutuskykyvertailua en osaa yhdeltä istumalta tehdä, varsinkin kun peli itse muutti grafiikka asetukset alkuun, niin en muista ihan tarkkaan millä ajoin uevrllä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 249
Mikä render resolution sulla on? Oon miettiny kans josko vaihtaisin tän 2080 Superin 7800xt:hen.
Ai SteamVR asetuksista? Täytyy ihan tarkastaa jahka pääsee seuraavan kerran koneelle. Nyt en koskenut siihen ollenkaan, kun pelin säätöjä vaan räpelsin, mutta yleensä se on kai ollut 150% jos en ihan väärin muista :hmm:
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
247
Joo, sitä Steam VR:n resoa just mietin. 150% riittää vastaukseks oikein hyvin. Itellä Steamlink lopettaa wörkkimisen melkein heti kun auto lähtee liikkeelle, joten Quest Linkillä joutuu ajaaa.

Muuten se basic settingsien resoluutio taitaa vaikuttaa ainoastaan näytöllä näkyvään kuvaan eli se vie vaan turhaan resursseja jos on lasit päässä. Mulla se on pienimmällä ja windowed -moodissa, niin on prossulla ja näyttiksellä yks kuva vähemmän mihin satsaavat.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 249
Joo, sitä Steam VR:n resoa just mietin. 150% riittää vastaukseks oikein hyvin. Itellä Steamlink lopettaa wörkkimisen melkein heti kun auto lähtee liikkeelle, joten Quest Linkillä joutuu ajaaa.

Muuten se basic settingsien resoluutio taitaa vaikuttaa ainoastaan näytöllä näkyvään kuvaan eli se vie vaan turhaan resursseja jos on lasit päässä. Mulla se on pienimmällä ja windowed -moodissa, niin on prossulla ja näyttiksellä yks kuva vähemmän mihin satsaavat.
Ahaa. Enpä tuota tiennytkään. Oli vaan niin puuroa default asetuksilla kun ekan kerran käynnisti VRssä ja tuo pomppas silmään, niin naputtelin sen vaan siitä täpölle samalla kun aloin muita asetuksia myös veivaamaan. Täytyykin ottaa sitä pienemmälle ja testata vaikuttaako kuinka.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 641
Viestejä
4 222 218
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom