Apple iOS & iPadOS

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 775
Hidasteleeko muilla iphone 12? Tehnyt tätä jo pidemmän aikaa, edellinen puhelin oli iphone 8+ joka oli käytössä joku 4 vuotta ja aina toimi niin ku ajatus. Ihme lagittamista/hidastelua aina välillä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
365
Onko täällä suositella panssarilasia ja läpinäkyviä suojakuoria? Vai meneekö vain screenorin tuotteilla:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 824
Onko täällä suositella panssarilasia ja läpinäkyviä suojakuoria? Vai meneekö vain screenorin tuotteilla:
Amazonista joku useamman kappaleen panssarilasi tilaukseen, mieluiten sellainen missä tulee se asennuskehikko mukana. Katsoo sellaisen missä on mahdollisimman hyvät arvostelut.
Esim. tämä https://www.amazon.de/-/en/JETech-P...rotector+for+iphone+15,electronics,112&sr=1-4
 
Liittynyt
26.08.2018
Viestejä
30
Mä olen ollut erittäin tyytyväinen Spigenin tuotteisiin.
Nyt useassa luurissa ollut privacy-suojalasi.
Helppo asentaa asennuskehikon kanssa eikä koskaan ole jäänyt kuplia tai muuta kalvon alle.
Samalla hintaa 2 kappaletta suojia.
Esim.
Spigen GLAS.tR ez FIT iPhone 15 panssarilasi, Yksityissuoja asennusapurilla (2-pack) - Suojakalvotukku - jo vuodesta 2011 | Suojakalvotukku.fi

Suojakuorena
Spigen Liquid Crystal iPhone 15 pehmeä suojakuori, Crystal Clear - Suojakalvotukku - jo vuodesta 2011 | Suojakalvotukku.fi
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
365
Varalle voisi ostaa, naikkose 15 ja oma 15 pro tulee ens viikolla ni parempi saada samaten kiinni

Nyt on toinen puhelin Mobile Outfitterssin suojakalvolla, hyvä tuote. En enää halua noita panssarilaseja.
Ollu samaa ajatusta mut uusi tuote tulee ni jos antaa mahdollisuuden jälleen, panssarilasit tupannu herkästi hajoomaan ja ite mennyt ilman jonkun vuoden 13 minin kanssa ja näyttö silti hyvässä kunnossa. Naikkosella ollut joku nanokalvo ja ollut ihan jees, omaan makuun hieman tahmanen tmv. Pk-seudulle ei valitettavasti asiaa lähiaikoina nii jää tuo kokeilematta.


Mä olen ollut erittäin tyytyväinen Spigenin tuotteisiin.
Nyt useassa luurissa ollut privacy-suojalasi.
Helppo asentaa asennuskehikon kanssa eikä koskaan ole jäänyt kuplia tai muuta kalvon alle.
Samalla hintaa 2 kappaletta suojia.
Esim.
Spigen GLAS.tR ez FIT iPhone 15 panssarilasi, Yksityissuoja asennusapurilla (2-pack) - Suojakalvotukku - jo vuodesta 2011 | Suojakalvotukku.fi

Suojakuorena
Spigen Liquid Crystal iPhone 15 pehmeä suojakuori, Crystal Clear - Suojakalvotukku - jo vuodesta 2011 | Suojakalvotukku.fi
Nää laitoin tilaukseen 15 + 15 pro mallisena, kiitokset vinkistä :)

Toki kiitokset muillekin!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
96
Olet varmaan myös ottanut ilmoitukset pois käytöstä ongelmallisilta softilta, bootannut puhelimen ja laittanut ne uudelleen päälle? Ja tsekannut erikseen ilmoitukset notifications valikon, että softan alta settingseistä?
Joo kyllä nämä kaikki temput on kokeiltu ja tarkastettu moneen kertaan. Nyt homma on kunnossa, kun asensin kaikki sovellukset uudestaan. On kyllä vi*tumainen bugi ja toivottavasti ei tule uudestaan vastaan.

Edit: muutenkin hienoa tämä touhu taas, kun pari päivää sitten hävisi Apple Newsin widgetti itsestään. Sama ongelma on ihmisillä ympäri maailman. Ehkäpä tuo tulee takaisin jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
267
Onko täällä suositella panssarilasia ja läpinäkyviä suojakuoria? Vai meneekö vain screenorin tuotteilla:
Jokaisella tuntuu olevan oma suosikkinsa täällä.
Itsellä jo kymmenisen vuotta eri puhelimissa Tech21 läpinäkyvät kuoret ja kahdessa viimeisessä iPhonessa Panzerglass suojalasi. Arvokas, mutta suojannu pari varmaa näytön rikkoutumista, joten en ole lähtenyt vaihtamaan merkkiä. Ja nyt 15 Prossa myös Panzerglassin hoopsit kamerassa, jotka päätin hankkia viimeisen pudotuksen jälkeen.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 265
Tämmöinen on nyt 15pro max käytössä ja en mitään pahaa sanottavaa keksi

tästä myös hyvät kokemukset, mutta mielestäni turhan kallis eco-shield - Phones välillä aina kampanja missä saa suojakotelon kaupan päälle jolloin hinta on sopivampi, kun 40€ luokkaa oli se kotelo pelkästään muualla minkä sain kaupanpäälle
 

qettyz

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
782
Spigenin lasi omassa ja vaimon 15pro:ssa. Valikoitu, koska
- paketissa 2kpl
- tulee asennus jigin kanssa millä lasi menee helposti täysin keskelle

Taisi maksaa jotain 27€ phonelifestä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 454
Spigenin puolan verkkokaupasta tuli aikoinaan kuori ja lasit hankittua, kun titaanin värisen puhelimen kanssa halusi nimenomaan kultaisen magsafe rinkulan.
Hieman edullisempi keskimäärin kuin useimmilta jälleenmyyjiltä ja postit oli muistaakseni hieman päältä 4€ ainakin viime vuoden puolella.

Mutta mitä tulee itse iPhoneen laitteena, niin onko muut sattuneet huomaamaan kasvanutta akun kulutusta?
15 Pro Max 80% akkurajoituksella (ja 100% kunnolla) vaatii nykyään käytännössä päivittäisen latauksen. Akku-asetuksista suurimmat syöpöt chrome ja youtube, joita toki käytänkin melko aktiivisesti, mutta ei tuo mielestäni aiemmin näin nopeasti akkua kuluttanut ja epäilenkin, että esim. chrome jää tekemään jotain taustalle.
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
514
Spigenin puolan verkkokaupasta tuli aikoinaan kuori ja lasit hankittua, kun titaanin värisen puhelimen kanssa halusi nimenomaan kultaisen magsafe rinkulan.
Hieman edullisempi keskimäärin kuin useimmilta jälleenmyyjiltä ja postit oli muistaakseni hieman päältä 4€ ainakin viime vuoden puolella.

Mutta mitä tulee itse iPhoneen laitteena, niin onko muut sattuneet huomaamaan kasvanutta akun kulutusta?
15 Pro Max 80% akkurajoituksella (ja 100% kunnolla) vaatii nykyään käytännössä päivittäisen latauksen. Akku-asetuksista suurimmat syöpöt chrome ja youtube, joita toki käytänkin melko aktiivisesti, mutta ei tuo mielestäni aiemmin näin nopeasti akkua kuluttanut ja epäilenkin, että esim. chrome jää tekemään jotain taustalle.
Olen huomannut 15 prossa viimeisen parin viikon aikana kasvaneen kulutuksen juurikin joka iltaisena lataustarpeena. Mielestäni käyttöprofiili ei ole muuttunut merkittävästi. Akulle näytti edelleen lukemaksi 100. Itselläni ei tosin Chromea ole käytössä.
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 907
Mä olen yleensä ostanut Amazonista ”Omoton” laseja koska ovat olleet halvempia, eikä valittamista. 15 Pro’hon ostin Torras suojalasin kun noita edullisempia ei vielä ollut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 558
Viestejä
4 214 996
Jäsenet
71 081
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom